Avon Naturals Body Care - mazátka na tělo :)

Jakmile jsem v katalogu Avonu viděla novou sadu s vůní orchideje a borůvky, tak jsem věděla, že ji chci! :)

Ale protože už poněkolikáté se mi stalo, že něco bylo hned vyprodané (a to jsem to objednávala hned první den večer), tak jsem si počkala. Nakonec jsem objednala krém na tělo orchidej&borůvka a krém s vůni jabloňového květu. 


Oba krémy mají nádhernou vůni, ale to jsem tak nějak čekala. Co jsem od nich nečekala, tak to je parádní hydratace. Jak se zmiňuju skoro u každé recenze, mám dost suchou kůži, takže se mažu pravidelně. Samozřejmě, pokud krém má pěknou vůni, je to velké plus, ale hlavní pro mě je, aby dobře hydratoval. A to tento krém dost dobře splňuje. Stačí se jim namazat jednou denně (já se mažu večer). Pro mě to ale určitě není zimní péče, to používám mastnější krémy, ale na ostatní období super ;)

Vsakuje se velmi dobře, takže nemusím čekat, než můžu zalehnout do postele. A nedělá mastný film. Krém je vlastně dost jemný a víc tekutý, takže se roztírá snadno. 

Je fakt, že vůně moc dlouho nevydrží, ale to mi ani nijak nevadí, je to krém, ne voňavka. 

Ceny jsou různé, pohybují se od 49,- do 89,- Kč, možná i více, podle kampaně ;). 

Objednávali jste si z Avonu nějaký krém z kolekce Avon Naturals? 

A. 





Komentáře

  1. Avon poďla mňa vie svoje produkty aj dobre predať - tie obaly sú podľa mňa veľmi pekné...Z Avon Naturals mám teraz jeden kakaový peeling a vonia ako termix.:) Inak z tejto rady bežne kupujem sprcháče - na mazanie som leňoch...
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se mazat v podstatě musím, protože mám dost suchou kůži a pokud se nenamažu, tak pak mám bílý suchý "povlak", a to se mi nelíbí :(, to už se radši namažu.. ;)

      Vymazat

Okomentovat