Avon Big Daring řasenka

Přiznám se, že jsem podlehla reklamě a pozitivním ohlasům na tuto řasenku, takže jsem si ji musela pořídit i já ;)

Zaujal mě kartáček netypického tvaru, hlavně proto jsem do toho šla. A taky se mi líbí obal, ale snažím se trošku odnaučit kupovat si něco jen kvůli obalu :D 



Musí se nechat, že řasy opravdu krásně prodlužuje a zahušťuje. Mám svoje řady poměrně dlouhé, takže na řasenky extrémně šílené nároky nemám, ale prostě snad každá chce delší a hustší řasy než má, no ne? ;)

Co mi trošku vadí, tak to je to, jak se barva nahromadí dole na kartáčku (vidíte to?). Já nevím, jestli to je jen tím, že řasenka je nová a vždycky je lepší, když už je trošku vyschlá nebo je to kvůli tomu tvaru kartáčku...? Nevím, každopádně tahle malá hrudka dělá to, že najednou víc ty barvy máte na řasách. Což úplná výhoda není. Najednou máte na jedné straně více barvy než na druhé.. Takže to musíte dát pryč.. A to ráno zdržuje.. 

Myslím si ale, že po měsíci, kdy řasenka trošku vyschne to bude lepší. A pokud ne, tak už ji nechci.  Řasenka by ale měla vyhovovat nejlépe hned, ne po měsíci.. 

UPDT po necelých 2 měsících: ano, řasenka dost vyschla. Je to lepší.

Jinak se totiž nemám moc na co postěžovat. Řasenka nežmolkuje, nedělá hrudky, udělá opravdu pěkné řasy a má opravdu sytou černou barvu. 

UPDT po necelých 2 měsících: vlastně ano, mám se na co postěžovat, řasenka se naprosto příšerně odličuje. Jde dolů strašně špatně, a to mně vadí.

Já jsem ji koupila snad za 89,- Kč. Zase záleží na kampani. 

Zkoušely jste tuto řasenku? Spokojeny? 

A. 





Komentáře

  1. já jsem ji měla mokrou furt, i dva měsíce po otevření a pak už začala smrdět :( efekt není špatný, ale chci ještě víc objemu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak jestli nevyschne, tak ji asi druhou šanci nedám...

      Vymazat
  2. Krásně nafocené :-) Řasenku mám ale terno to není :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat