Ze života :)

A dávno tu nebylo "ze života" :) Ono se totiž zase tolik nedělo, můj manžel odjel služebně do zahraničí, takže jsem tu osaměla a snažila se dát za tu dobu byt do pořádku :) Rozebírala jsem skříně, kuchyň, myla okna atd... :D

Ochutnala jsem výýýborný vietnamský pokrm "bunbonambo" :D 



Já doma vanu nemám, tak jsem si zase jednou prohřála kosti u rodičů :)


A při té příležitosti vyzkoušela i novou masku Giovanni z iherbu :). 


Vždycky po nějaké době se odhodlám podívat se pravdě do očí hromadě časopisů, vypsat a vyfotit si z nich vše potřebné a poslat je dál, tentokrát mamince na stůl :)


Káva z kávovaru je prostě nejlepší!


A můj malý balíček z Asosu, který mi udělal velkou radost!


Po víc než roce mi došlo, že bych mohla nechat vyčistit peřiny :). 


A manžel věděl, co mi přivézt z Anglie :) 



A v Ipadu už mám nový F.O.O.D.


Když je konečně manžel doma, tak se šlo na tataráček :)


Jak jste se měli vy? A co děláte se starými časopisy vy? Archivujete, předáváte dál nebo vyhazujete?

A. 

Komentáře

  1. Ahojte baby! Nedavno som narazila na vas blog a tak ma zaujal ze som musela precitat vsetky prispevky od zaciatku blogu. Tento blog ma bavi lebo ho pisu skutocne zeny s putavymi clankami. Len tak dalej a vela citatelov! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, tento komentář nás opravdu potěšil!

      Vymazat
  2. Super fotky:) To prvni jidlo vypada uzasne:)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat