Venkovní lampa DOMA :-)

Venkovní lampa že patří jenom ven? :-) Ani nápad!

ta mapa není nakřivo... to jen tak vypadá :-)  

Jakmile jsem venkovní lampu zahlídla v obchodě, věděla jsem, že ji chci mít doma! :-) 

Docela dlouho jsem si pak vybírala tu správnou na internetu :-) K mé smůle pokaždé, kdy jsem si vybrala, tak mi bylo řečeno, že už není skladem, nebo se už nevyrábí, atd. Až nakonec padla volba na tuto. Moje krásná lampička!


Při instalaci doma jsme narazili na takový menší problém, že aby lampa pevně stála, musí se přišroubovat. A já nechtěla ničit podlahu (a potřebovala i čas od času přesouvat, a tak). Tady mě zachránil manžel, protože lampu přišrouboval k něčemu z auta (nějaký kotouč, pokud se nepletu :-)    (je to tak těžké, že se fakt nebojím, že lampa upadne, i když se o ni opře dítě)


A taky můj úžasný manžel vyměnil klasický vypínač na takový, který se dá regulovat, takže mohu mít doma romantické přítmí, anebo krásné světlo :-) 



Zkrátka, jsem nadšená!

Dali byste si domů něco takového? :-)

S.

Komentáře

  1. Tomu říkám originalita. Domů bych si to nedala, ale to jen pro to, že to není můj styl. Vidět to u někoho doma asi bych žasla, vypadá to dobře.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat