Super rychlá snídaně/večeře nebo i oběd :)

Miluju oranžové cenovky v Marks&Spencer, většinou mi jich hodně skončí v košíku :D

A takhle jednou jsem si koupila anglické muffiny za 16,- Kč a nyní je už kupuju pořád, když je vidím v takové slevě. 

Tyto muffiny většinou používám buď na snídani nebo na večeři. Nejčastěji k nim udělám vajíčka se slaninou, ale možností jsou mraky. 

Muffiny většinou hodím na pánev třeba na bylinkové máslo a ohřeju, k nim přidám vajíčka a večeře je na světě. Můj manžel je má moc rád a nechápeme, jak je možné, že si je skoro nikdo nekupuje ani v té slevě. Beze slevy bych si je asi taky nekoupila, stojí kolem 50,- Kč, což mi přijde dost. 

Chutově se to opravdu liší od klasického pečiva, jsou máslové, takže jsou hrozně jemné a fakt naprosto výborné! Mám v mrazáku schované i do zásoby ;)

Samozřejmě je možné si muffiny rozkrojit, dát něco do nich a použít je vyloženě jako bulky :) Ohřáté jsou ale nejlepší!




Taky milujete slevy na jídlo v M&S?

A.

Komentáře

  1. Já jsem ještě v M&S nebyla :D. Ale jak pojedu do Brna, tak to chci napravit, protože jsem zjistila, že tam v jednom OC je :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě tam zajdi, stojí to za to! ;)

      Vymazat
  2. Potraviny MS mě lákají hodně a občas si tam něco zakoupím, jen je pravda, že nebýt těch cen, nakupuji tam asi víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, kdyby tam byly o něco nižší ceny, tak tam toho taky nakoupím mnohem více..

      Vymazat

Okomentovat