L´Oréal Nutri Gold

Tento krém jsem si hrozně dlouho chtěla koupit na zimu, protože jsem na něj četla hodně pozitivních ohlasů. A konečně jsem si ho na zimu koupila a poctivě používala :) Dodělala jsem ho ale před pár týdny ;)

Moc se mi líbí obal, ta zlatá působí luxusnějším dojmem a na poličce v koupelně se mi líbil :). Za celou dobu používání zůstal obal v původní stavu, neoloupal se, nepoškrábal se :)





Pod víčkem je ještě plastový uzávěr, který jsem tam měla po celou dobu používání. 



Krém má o něco tužší konzistenci, rozhodně ale není tekutý. Ani nevím, jak bych to přesně popsala, ale pokaždé, když jsem si krém dávala na obličej, tak mi přišlo, jako kdybych si roztírala něco hrozně hřejivého, jemného a hedvábného :D Je prostě moc příjemný. 



Po nanesení je pleť hebká a je cítit, že je vyživená. Krém nezanechává mastný film a přes noc se do pleti krásně vsákne, ale ráno je pořád cítit ta hebkost. 

Parfemace není nijak výrazná, mně rozhodně nevadila, v podstatě není cítit. 



Složení: 



Krém je pro mě vyloženě zimní, tj. taková "medová" péče, kterou si na zimu či na podzim znovu ráda koupím :). (Ale vzhledem k tomu, že toho chci dost vyzkoušet, tak nevím :)). 

Zkoušely jste nějaké krémy od L´Oréal Paris? Vyhovuji vám?

A. 

Komentáře