Kosmetické pomocníci u moře

Na dovolenou k moři si vozím minimum kosmetiky :-)   Na letošní letní dovolenou jsem si vybrala toto:


1. Tělový pudr - pro nás, co nemají mezeru mezi stehny, je to úžasný pomocník v horkém počasí :-)   Více o tomto pudru jsem již psala zde



2. Živé vitamíny od Natura Siberica - něco, co se dá použít jak na tělo, tak na vlasy. Ideální věc, pokud se chcete namazat po celém dni na pláži a vyrazit ven do města - není to totiž vůbec mastné :-)    Opravdu používám jak na tělo, tak na vlasy. 


Jedná se o tekutý gel, který se krásně roztírá. Jediný, s čím mám problém, že jsem dostala asi vadné balení, protože pumpička podle mě nefunguje, jak by měla. 


Živé vitamíny potěší i milovnice přírodní kosmetiky :-) Přípravek obsahuje "výtažky z bobulí morušky severní, divoké ostružiny, jerlín japonský, růži Dahurica, extract z borůvky sibiřské, ...". Prostě mňamka :-) 

3. Kokosový olej - četla jsem jsem na něj samou chválu, tak jsem ho chtěla zkusit. A teda - k moři už víckrát ne :-) 


Říkala jsem si, že u moře ho budu moci taktéž použít na tělo i na vlasy (a místa v kufru není až tak moc).  


Jenže... "Olej" má mazací stav jen když je v "normální" pokojové teplotě. U moře se z něj teda stal vyloženě tekutý olej. A ten se ze skleničky dostává opravdu špatně. Tak jsem ho dala do ledničky - a pak jsem ho musela vykrajovat nožem, pak rozehřívat v rukou, a teprv pak se jim namazat (na fotce je právě po ty operaci s nožem). 


A to už mi přijde poměrně náročné. Takže, tento výrobek si příště už nekoupím. 

4. Avon olejíček Moroccan Argan Oil - o tomto olejíčku již psala moje sestra zde.  Používala jsem ho kolikrát i po ránu (jak se říká - když vlasy nasáknou olejem, tak pak u moře nasáknou méně slané vody, a tím pádem se méně ničí). 


5. A tohle je moje specialitka :-) Nechápu proč, ale u moře mi roste obočí víc než normálně :-)) Takže na každou dovolenou si tahám pinzetu na obočí a zrcátko k tomu, abych se mohla zkrášlovat na balkóně při slunečním světle :-) 


Bez jakého kosmetického přípravku se u moře neobejdete vy? :-) 

S.

Komentáře

  1. Já jsem byla s kokosákem spokojená, ale je fakt, že k moři asi ne-e

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to byl zas jednou blbý nápad :-) S.

      Vymazat

Okomentovat