Jak jsem se zase jednou zásobila v DM :)

V DM drogériích nyní probíhá akce, sleva 25% na produkty DM značek! Přišlo mi to dost výhodné a v drogerii jsem si potřebovala nakoupit, takže jsem tam zamířila. A ještě k tomu jsem si zrovna vytiskla knížečku za 150 bodů, tj.nákup byl velký :)

Akce běží do 16.9.2014, a tak každý si stihne nakoupit :)

Vzhledem k tomu, že jsem nedávno v DM nakupovala, tak jsem spíš brala čistě praktické věci, ne na vyzkoušení. Můj minulý nákup zde

Na celý nákup jsem ještě z knížečky za 150 bodů použila 15% slevu na celý nákup, takže se to opravdu vyplatilo. 

Papírové kapesníčky od nich kupuju pravidelně. Jsou pevné a moc se mi líbí jejich originální obaly. V ložnici to vynikne :)



Mýdlo Palmolive bylo z knížečky za 150 bodů, akce 1+1. Jedno mýdlo tak vycházelo cca na 25 Kč :). 



Tyto deodoranty jak já, tak manžel, používáme pořád, přijdou nám nejlepší, v knížečce za 150 bodů je kupon na 50% slevu na libovolné množství těchto deodorantů (nebo Dove). 



Sprcháč s maracujou jsem tam ještě nějak neviděla a moc pěkně voní. Na šampon byla sleva navíc, tak jsem ho vzala. Balea kondicionéry si nekupuju poprvé, mám je ráda. A olejíček od Balea na vyzkoušení. 



Na Domestos a Bref jsem zase použila 50% slevu z knížečky. Náplně DM čistících prostředků kupuju pravidelně, vyplatí se to. 



Využili jste DM akce?

P.S. Věci jako vložky atd. jsem opravdu nefotila :D

A.

Komentáře

  1. Pěkné, pěkné. :) Tahle slevová knížka se povedla. Už mám vytrhané kupóny a chystám se na nájezd. Hlavně na Rexony. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, Rexony jedou :)) Máš pravdu, ani mi tolik nevadí, že udělali už jen jednu knížku za 150 bodů a ne dvě.. :)

      Vymazat
  2. Taky jsem udělala nájezd :) Rexonu i Palmolive mám také :) A pak hlavně alverde a vitamíny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vždycky se hrozně vyplatí ten nákup, když ještě nemám využitých 15% sleva na nákup, pak je to super ;)

      Vymazat

Okomentovat