DM new in

Joo, občas se prostě neovládnu a DM nebo jiná drogerie mě pohltí a chodím a vybírám. Tentokrát jsem tam vyloženě šla s tím, že něco si musím koupit, jinak neodejdu :D A to se mi povedlo. 



Balea sprcháče si kupuju pravidelně, vyhovují mi a stačí mi. Tentokrát mandarinkový, broskvový sorbet a limitka s vůni jablka a meduňky. 


Pravidelně si taky kupuju pánskou pěnu na holení, tentokrát jsem objevila ultra sensitive, kterou jsem ještě neviděla. Pánskou místo dámské si kupuju proto, že mi prostě přijde lepší. Je ji tam víc, přijde mi víc tuhá, takže mi taky vydrží déle. 


Limitovaný krém na ruce s vůni maliny a citrónové trávy jsem vzala do kuchyně ke dřezu. Někdo si poklepe na čelo, že mi to přece musí vydržet na šílenou dobu, ale pravdou je, že když jste každý den v kuchyni, tak je to pryč raz dva ;)


A pak jsem vzala dvě tubičky, které jsem nějak v DM ještě neviděla a rozhodla jsem se je vyzkoušet. Ta první je Balea čisticí olejový fluid, má odstraňovat nečistoty a make-up, takže jsem na něj opravdu zvědavá. Ve druhé tubičce je Balea jemná čisticí pěna. 


Taky vás v DM lákají ty jejich obaly, vůně a nízké ceny? :)

A.

Komentáře

  1. Rozhodně :) dneska jsem byla v DM v Nemecku a od Balei jsem si odnesla rovnou 3 věci :) ten melounovej sprchač,jako za 50 centu jsem ho tam nemohla nechat a mam uz druhej :) pak kokosovy olej na tělo a pak ten body lotion se zlatavýma odleskama a nechala jsem tam jen 7 euro :D pecka :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Melounový sprcháč jsem si nekoupila, protože mi přišel umělej :((

      Ty ceny jsou super a produkty kvalitní ;)

      Vymazat
  2. Přesně jak píšeš: taky mě lákají jejich obaly, vůně i ceny :) Po tom tvém new in udělám nálet do DM :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nerada působím peněženkám průvan, ale miluju to :D

      A.

      Vymazat

Okomentovat