Čestr aneb jak jsem si pochutnala :)

Čestr  (aneb český strakatý skot :D) patřil k restauracím, které jsem chtěla v blízké budoucnosti navštívit. A povedlo se mi to opravdu brzy :)

Rezervaci v této restauraci doporučuju dělat předem, byli jsme tam v pracovní den a bez rezervace nepouštěli, nebylo totiž místo. Ačkoliv interiér restaurace není nijak moc zajímavý, tak maso je moc dobré a určitě stojí za to do této restaurace zajít. 

Jako nejvýhodnější se nám zdálo pro první návštěvu tříchodové menu za 598,- Kč. Můžete si pak vybrat jakýkoliv předkrm, pečeni a steak. Na výběr je toho dost, takže nepochybuju, že si každý vybere. 

V menu navíc je i nákres kravičky (který ovšem je i na stěně v restauraci), abyste přesně věděli, jakou část budete jíst. 

Moc se mi líbilo nádobí, ve kterém je vše servírováno, obzvlášť ten kotlík na hranolky :)

Jako předkrm jsem si objednala tatarák. Ten já prostě můžu a snad nikdy jim pohrdnu :). A taky že byl naprosto výborný. Už mi ho přinesli namíchaný, takže o práci míň :). 




Z pečení jsem si vybrala velký ořech pozvolna rožněný s čerstvým rozmarýnem. Jako to maso bylo výborné, ale vadilo mi tam množství rozmarýnu, které přebíjelo chuť masa, toho bych tam rozhodně dala méně. Jako přílohu jsem zvolila brambory s tvarohem a bohužel mi přišly dost bez chuti.. Tento chod u sebe nepovažuju za příliš dobrý výběr... :(



Ze steaku jsem si vybrala oponku (vnitřní plochý sval, zraje 28 dní ve vakuu), tedy mi spíše byla doporučena, protože prý není tak dobře dostupná, takže jsem ji chtěla ochutnat. Maso bylo VÝBORNÉ :) Opravdu mi moc a moc chutnalo. Jemné, šťavnaté, prostě přesně takové, jaké má být. Na výběr je k masu dost omáček, já jsem si vybrala klasickou bylinkovou, která byla moc dobrá, ochutnala jsem jich ale víc a jediná, která mi moc nejela byla perigordská. Jsou v ní lanýže, dělá to tu chuť takovou sladší a prostě divnou :D, nejela mi. 
Hranolky byly moc dobré, je jich ale opravdu hodně, takže já jsem je třeba všechny nesnědla. 



Jako dezert jsem si dala domácí arašídovou zmrzlinu, která mi moc chutnala a pomerančový sorbet, který byl dobrý, ale na mě moc sladký.. 

Co se týká personálu restaurace, tak všichni byli velmi milí a vstřícní, v mase se vyznali, takže dokázali i poradit, což je super :)

Každopádně určitě se do restaurace ráda vrátím znovu :). 

Už jste byli v Čestru? Kam rádi zajdete na maso?

A.

Komentáře

  1. já to tam miluju! musím tam zas někdy zajít, maso, to je moje :D taky ráda chodím nakupovat do té jejich masny v Dlouhé a domů jsme si teď pořídili gril, takže si nějaké dobroty uděláme i sami... ale ty jejich hranolky mi k tomu chybí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, máš pravdu, v té masně mají fakt kvalitní věci ;)
      hranolky mi fakt chutnaly :)

      A.

      Vymazat

Okomentovat