Čerstvé řezané květiny doma - rozmar nebo potěšující záležitost?

Strašně moc se mi líbí živé květiny doma ve vázičkách. Jasně, i já mám doma rostliny v květináči, ale já myslím vyloženě kytky jako pivoňky, tulipány, růže atd. :) 

Měla jsem orchideje, nejdřív mi ji dala maminka, pak babička manžela, ale musely obě putovat k mamince na "rekonvalescenci", protože u mě prostě umřely :(, mamince krásně kvetou :). 

Líbí se mi vejít do kuchyně (řezané květiny mám vždycky na stole v kuchyni) a vidět ty kytky, mám z toho takový útulný dobrý pocit, který mě naplňuje hlavně ráno a večer, kdy do kuchyně chodím :). 


zdroj


Bohužel mi přijde, že v ČR není taková možnost nákupu květin "jen tak". Já třeba každý den chodím kolem květinářství, ale tam prostě není jen tak třeba kytice tulipánu, o tu bych si musela říct.. Jsou tam vyloženě naaranžované kytice, které se hodí pro slavnostnější příležitosti. 


zdroj
Taktéž mi bohužel přijde, že v ČR jsou květiny dražší, takže se mi nechce dávat každý třetí den minimálně stovku za už oschlé květiny, které mi ve váze vydrží pár dnů :(.

zdroj

Stále hledám způsob, jak si tuto příjemnost dopřát.. Nechci za to utrácet moc peněz, ale chci si toto potěšení dovolit. Samozřejmě, nejlepší by bylo mít zahradu plnou pivoněk, které miluju, ale tu bohužel nemám :(. 


zdroj

Jak jste na tom s kytkami vy? 

A. 

Komentáře

  1. Já jsem pověstná tím, že strašně nerada dostávám květiny (i když ano, jsou krásné), protože mi je líto, že za to někdo utrácel a za pár dní kde nic tu nic. Kdyby byly u nás levné, tak by to bylo něco jiného :) Nádherně zútulní interiér <3

    bloggopis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, v ČR za to opravdu člověk nechá hodně peněz, když chce mít doma neustále čerstvé květiny :(

      Vymazat

Okomentovat