Bez peněz do IKEA nelez :D

No.. jela jsem pro rámeček RIBBA, který byl pro členy klubu IKEA Family se slevou.. za 119,- Kč..!! A nechala jsem tam tisícovku...!! Aneb do IKEA bez peněz nelez! 

Jééé..to křeslo..jééé ta postel...jééé ty polštářky...jééé ty skříňky... jééé.. Aneb já v IKEA :D

Hmhm..krabičky..tak když už jsem tu..pár jich potřebuju vyhodit..a to mi pak nebudou stačit..hmhm..hups do žluté tašky...




Jééé.. a víš, jak jsme říkali, že ty léky by to chtělo do něčeho zavřít.. Hmhm.. no, kdyby se to tam nevešlo, tak je přece použijeme na něco jiného.. :D ... hups do žluté tašky..



Miláčku...víš..ten náš hnusný koš na ovoce, který vlastně ani není košem, už je takový fuj fuj.. Koukej, jak je to žlutý a pěkný... hups do žluté tašky...



Jéé, koukej.. to je novinka.. No to je úplně parádní.. ty jo.. to musím mít... a dá se to jí pověsit!.. hups do žluté tašky...



Jéééé, no vidíš to, KONEČNĚ ten rámeček :D hups do žluté tašky...



Cože, 973,- Kč?!? Za co jako?!? :D

A jak chodíte do IKEA vy? 

A.

Komentáře

  1. my jsme tam včera byli pro postel a matrace a zrovna na ně měli slevu, ale i tak 10.000 v tahu :D dřív jsem při každé návštěvě brala tuny svíček a orchidej, dneska už se snažím krotit, fakt to nemám kam dávat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Postel mám taky z Ikey :)

      Tam je těžký se ovládnout ;)

      A.

      Vymazat
    2. holky taky se s přítelem díváme po postelích..jaká je kvalita? :)

      Vymazat
    3. My máme tuhle postel http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/S59017862/#/S19017864
      a k ní tenhle rám s úložným prostorem http://www.ikea.com/cz/cs/catalog/products/20228709/
      Mám ji už třetím rokem a jsem fakt spokojená.
      Ty úložné prostory jsou báječné, vejde se do nich fakt dost věcí.

      Rošty a matrace jsou kupovala zvlášť, objednávala jsem to. Matraci mám jednu velkou spojenou, nechtěla jsem dvě zvlášť.

      Vymazat
  2. Když jdu do Ikei, tak se mi tam taky vždycky líbí plno věcí. Až si jednou budu zařizovat byt, budou ty tisíce potřeba :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, já jsem tam taky nechala při zařizování bytu plnoooo peněz :)

      A.

      Vymazat

Okomentovat