Avon olejíček Moroccan Argan Oil

Olejíčky na vlasy patří k mé stále vlasové péči a používám je pořád. Vzhledem k tomu, že vlasy si myju skoro každý den (prostě vždycky po cvičení), tak jich mám víc, abych je mohla střídat. 

Ne tak dávno jsem si objednala olejíček s arganovým olejem od Avonu. Vzhledem k tomu, že jsem již z této kolekce zkoušela masku, šampón a kondicionér, tak olejíček byl prostě dalším krokem. 




Vůně olejíčku je hodně příjemná, je to takové sladké máslíčko, které krásně voní i další den :). Vlasy se po něm nemastí a jsou krásně hebké a lesklé.

Jestli olejíček nějak působí na konečky, jestli se méně třepí, to úplně říct nedokážu, protože pravidelně chodím ke kadeřnici na zastřiháváni, podle mě totiž lepší metoda než stříhání na zdravé konečky není.



Dávkování olejíčku je pohodlné, nevystřikuje, ale opravdu pěkně nadávkuje tolik, kolik je potřeba. Obvykle napumpuju tak 2x -3x, to mi stačí. ALE, vadí mi, že když už toho zbývá opravdu málo, tak se olejíček z té lahvičky těžko dostává, na druhou stranu ale je dobré, že hadička vede až na dno oleje, takže přeci jen dostat ho z toho není nemožné. 



Trošku mi vadí, že olejíček docela rychle ubývá, zase se musí nechat, že mám dlouhé vlasy, a když ho používám často, tak se to dá očekávat. 



Co vy a olejíčky? Patří to vaší stále vlasové péče?

A.

Komentáře

  1. Tento bol skvelý. Aktuálne mám však oblubenca od Baley, je užasný!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a jaký? je někde recenze? :) ja chci takyyy :)

      Vymazat
  2. Olej na vlasy používam už dlhý čas, možno len tak pre dobrý pocit, ale tento od Avonu som skúšala a bol to najlepšie čo som doposiaľ skúsila. Mala som Baleu, tá síce pekne vonia, no nič vlasom nerobí, maximálne mi po nej rýchlejšie uschnú vlasy. Teraz mám jeden od Syossu a je celkom fajn, vlasy sú aj po vysušení rovné a lepšie sa mi udržiavajú. Končeky vlasov však doposiaľ aspoň u mňa nevyživil žiaden olej.
    Bianka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak je fakt, že já chodím na pravidelné zastřihávání konečků, takže zase tolik po tom oleji nechci ;)

      Vymazat

Okomentovat