Avon maska na vlasy

Zjistila jsem, že zkoušet věci i od Avonu mě baví, protože je to jednoduché. Podívám se do katalogu, objednám a za pár dnů to mám doma :). 

Tuto masku už jsem si koupila podruhé, protože mi vyhovuje a krásně vyhlazuje vlasy. 

Maska má pozitivní tyrkysový obal, který je pro mě spojen s létem. Masky dělám v průběhu celého roku, ale taková barvička mi připomíná moře, a to já ráda :). 



Maska má moc příjemnou svěží vůni, není nijak vtíravá a po umytí vlasů není cítit. 

Přípravek je tekutý tak akorát, zůstává v ruce, ale zároveň dobře se roztírá do vlasů. 

Obvykle na vlasech nechávám tak 3-4 min (u toho si čistím zuby :D), pak masku smyju. 


Maska pro mě splňuje požadavek hydratace a vyhlazení vlasů, jsem opravdu spokojená. Vlasy po masce krásně rozčešu, což je pro mě velmi důležitá položka :). 

Za 150 ml jsem platila od 40,- do 90,- Kč. Je to vždy podle akce a spíš vyčkávám, kdy bude ta nejvýhodnější cena :)

Zkoušeli jste masky na vlasy od Avonu? Doporučíte mi nějakou?

A. 

Komentáře

  1. Avon mám taky ráda, této masky jsem si myslím ani nevšimla. Z Avonu jsem ještě žádnou masku neměla, ale mám teď z Oriflamu a ta je úžasná :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Okomentovat