Asi již poslední slevový NEW IN :) Lacoste, pietro filipi, Tommy Hilfiger, Camaieu...

Slevy již končí, což je asi pro náš rodinný rozpočet jedině dobře :D Ale ony budou brzo Dny Marianne, tak si moc chudák neodpočine (peněženka, ne manžel, kdyby to někoho napadlo :D). 

Pozoruju na nás změny, že dříve, když jsme byli mladší, tak jsme do obchodu typu Lacoste ani nešli, protože nám tam všechno připadalo hodně drahé, ale je pravda, že čím jsme starší, tak rádi investujeme do kvalitnějších kousků, hlavně co se týká manžela. Já si uvědomuju, že toho oblečení mám hodně a že moje tělo se ještě párkrát dost změní, což u manžela tolik nehrozí :) Pozorujete taky na sobě, že s časem nakupujete jinak? Myslím, že naše myšlení se zase změní, až budeme mít třeba dítě.. :)




V Camaieu jsem si koupila různé náušničky. Nejraději nosím tyto hřebíky, takže jich taky mám nejvíc.. 


Ve štěrboholském outletu byly moc pěkné slevy v Lacostě, takže zatímco manžel si tam zkoušel košile, já jsem se šla znovu podívat na boží vlněné šaty, na které jsem dívala pěkně dlouho. Nejdříve stály 4899,-, pak 3429,-, pak 1714, a teď jsem se konečně dočkala a koupila si je za 944,- Kč! Je to 100% merino vlna, jsou nádherně měkkoučké a prostě jsem nadšená! :)





Manžel si tam koupil bílou košili, která je z naprosto boží bavlny - je totiž tak krásně hebká, že bych si ji pořád hladila (nebo při nejmenším bych chtěla z takové bavlny povlečení, to už bych z té postele nevylezla vůbec :D). 




Manžel má v práci dress code, takže si koupil kalhoty do práce, obvykle nosí černé/tmavě modré, takže takové zpestření :) pietro filipi, z 2990,- zlevněné na 1495,- Kč. Jsou z bavlny, vlny a ještě nějaká příměs. 




Košile z Hilfigera za 790,- Kč s dlouhým rukávem a úplně stejná, ale s krátkým, za 590,- Kč. 





Sobě jsem si v Hilfigerovi koupila dvoje žabky (tak dlouho jsem se rozhodovala, které, že manžel zavelel :D). Všechny ty hnědé části jsou z měkkoučké kůže, jsou na noze tak strašně pohodlné, že bych ani nevěřila, že to o žabkách někdy řeknu ;).  A zlevněné byly skoro ze dvou tisíc na 390,- Kč, takže asi chápete, proč mám oboje :)). Mizely rychlostí blesku :D



Jinak, to tady ukazovat nebudu, ale konečně i moc pěkné slevy mají v Intimissimi outletu ;)

Nakoupili jste si něco v poslední vlně slev?

A. 

Komentáře