African Black Soap od Nubianu

Černé mýdlo je docela známá záležitost, ale ne v Čechách, jinak by nebyl problém ho sehnat, bohužel jsem ho nikde nenašla.  
Toto mýdlo je hodně opěvované na iherbu, kde jsem si ho taky do zásoby nakoupila. 
Bojuje s akné, detoxikuje a léčí. Mělo by pomáhat i na mastnou pleť či lupénku. Obsahuje bambucké máslo, "palmový" popel, extrakt z tamarindu, dehet atd. 
Je hloubkově čistící. 



V mýdle jsou na hrubo rozemleté ovesné vločky, takže není úplně hladké, dělá i takový peeling :). 
Používám ho pravidelně, většinou večer, na očištění pleti. Buď pleť očištuju tak, že ho dám na Philips VisaPure a čistím jim, nebo normálně si mýdlo promnu v rukou a nanesu na obličej. 

Jestli se nepletu, tak právě díky dehtu se pleť trochu vysušuje, ale zároveň je hrozně čistá a je to cítit. 
Můj manžel toto mýdlo taktéž pravidelně používá. Měl docela problémy s pletí, zvlášť na krku se mu často udělaly pupínky. Chytrou metodou jsem ho k tomuto mýdlu převedla a od té doby si ho jen chválí.

Sama pleť nemám nijak špatnou, ale stejně mýdlo ráda používám a na problémy s pletí se nemůžu stěžovat. 


Co u mýdla můžu rozhodně pochválit, tak to je vůně. Mám ještě jedno dehtové mýdlo, tam je to vyloženě cítit a není to příjemná vůně :/. Toto mýdlo naopak voní velmi příjemně, jako ovesné vločky s medem. 



Rozhodně všem toto mýdlo doporučuju, takže až si příště budete něco objednávat z iherbu, tak přihoďtě i toto mýdlo :)

V ČR jsem ještě našla toto, ale ještě jsem ho nezkoušela, mám zásoby Nubianu :))

Znáte černé mýdlo?

A.

Komentáře

  1. Miluju přírodní mýdla a tohle bych si hned koupila, kdyby se dalo sehnat u nás. Ale tak aspoň si založím ten Dudu-Osun :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono zase se to dá objednat i z iherb, dan je od 22 EUR, mýdlo stojí asi 4 dolary, takže i s postou se do toho clověk vejde..

      Vymazat
  2. to vypadá fakt lákavě....já jsem na takovéto exotické přípravky....mám mastnou pleť, takže něco takového by se mi hodilo, ale v čr jsem ho fakt nikde neviděla......

    OdpovědětVymazat
  3. Hmm zaujalo, někdo si ovšem stěžuje na velké vysušování :/ tak nějak nevím, koupit, nekoupit toť otázka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je naprostá pravda. Můj manžel toto mýdlo používá na záda, právě na vysušení akné, které měl. Po tom, co začal používat toto mýdlo, tak se mu to o 98% zlepšilo, a to právě díky tomu vysušování. Mně zase vyhovuje ten pocit vysušení = stažení, co to mýdlo dělá. Stejně po něm vždycky používám krém. Ale čistí opravdu dobře!

      Vymazat

Okomentovat