Ze života :)

Snídaně pro miláčka :)




Oběd do krabičky pro mě :)



Poprvé jsem vyzkoušela pečení v sáčku a je to super ;)


¨

Začala jsem zase víc číst. Vraní dívku už mám přečtenou a musím říct, že se moc těším na druhý díl. Nemohla jsem se od toho odtrhnout (ano, je to děsný a psycho, ale tohle mě prostě baví číst..).


Byla jsem v Angelatu a musím říct, že ta jejich zmrzlina opravdu stojí za to!



Meloun je vždycky na pořadu dne. Studený meloun je trošku závislost :)



Květiny od manžela :-*



Na Instagramu se účastním 30 days of beauty, a i když nedávám fotky opravdu každý den, tak jsou tam :)



Marianne s dárkem (já mám bázi od Dermacolu), krásná obálka Ženy a život a nový jahodový šampon Balea.



Naprosto příšerný krém z DM, který sice skvělé hydratuje, ale po namazání je nemožný!! (Vidíte ty čáry na noze?) Bude recenze. 



Moc pěkně vonící deo sprej od Avonu. 



Praha ze šlapadla :)



Nejlepší salát :) Hovězí maso, proužky špenátové palačinky, rukola, vlašské ořechy a medová omáčka. Musím udělat doma!



Jak se máte vy?

A. 

Komentáře

  1. v sáčku taky občas peču, je to sice zvláštní, ale není to vůbec špatné :) a máme stejné povlečení s lodičkama :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. má to určitě víc šťávy :)

      je skvělé, líbilo se mi nejvíc :)

      A.

      Vymazat

Okomentovat