Šunkové lasagne

Doma nic moc nebylo, za to bylo hodně šunky, která se vzala bůhvíkde a procházela (jeden balíček byl pár dnů prošlý..). Takže jsem se rozhodla ji spotřebovat :)




Udělala jsem "omáčku" z krájených rajčat z plechovky a česneku (+ sůl, pepř). Samozřejmě, lepší je použít čerstvá rajčata, ale ta jsem doma neměla a vycházet jsem nikam naplánovala.



 Nakrájela jsem olivy na kolečka. Připravila šunku a sýr. 


Udělala omáčku z bílého jogurtu a kopru.

Plátky lasagní jsem nechala 3 minutky povařit na pánvi (můžete použít i hrnec, mně se pak plátky lépe berou z pánve..). 



A lasagne se dělají velmi jednoduše. Dáte plátky lasagní, na to omáčku z rajčat, zakryjete to šunkou a na to dejte olivy. Na poslední vrstvu na šunku dejte omáčku z jogurtu a vše zakryjte sýrem. 




Troubu předehřejte na 180 stupňů a nechte péct cca 25 minut :)

Lépe se nabírá druhý den, kdy lasagne jsou ztuhlé a tolik se nerozpadávají, ale to je prostě osud lasagní :)



Dobrou chuť!

A.

Komentáře

Okomentovat