Restaurace, které bych chtěla v blízké budoucnosti navštívit

Mám seznam restaurací/kaváren, do kterých bych se chtěla podívat. Mám ráda jak v restauracích, tak v kavárnách takovou útulnější atmosféru, pokud možno příjemné číšníky, kteří nezkazí náladu hned na začátku a samozřejmě výborné jídlo/pití. 

Do restaurací chodím buď s manželem nebo v partě lidí :). 

Dneska odhalím čtyři restaurace, které bych v blízké budoucnosti chtěla navštívit..


Café Palanda
http://www.cafepalanda.cz/

Palandu mi doporučovalo víc lidí kvůli jejich výborným burgerům. A protože burgery já můžu, tak tam určitě chci, jednou už jsem se tam dokonce i skoro dostala, ale na poslední chvíli to padlo :(


zdroj

DISH
http://www.dish.cz

A další burgrárna :) O restauraci Dish jsem víckrát četla v časopisech, byla mi doporučována, takže tam rozhodně potřebuju! A možná se mi dokonce i hodně brzo poštěstí, mám totiž pár, který tam taky chce! :)


zdroj


Čestr
http://cestr.ambi.cz/cz/

Všichni milovníci masa, kteří chodí na masové "all you can eat" do Ambiente, vědí, že Ambiente maso umí. A Čestr je další restaurace spadající pod Ambiente, proto tam musím :) A toto se mi doufám splní již ve středu!!


zdroj


Home Kitchen
http://www.homekitchen.cz/index.php

Restaurace je méně známa a asi je i nová, ale láká mě, takže bych tam alespoň na polévku chtěla :) A to asi prostě vytáhnu manžela při nějaké procházce :) Láká mě ten koncept, o kterém si můžete přečíst zde, na jednu stranu mě to leká, na druhou stranu láká :)
Trošku zarážející je, že přímo v restauraci není sociální zařízení, ale je prý v budově, kde restaurace je :)


zdroj

Už jste nějakou z restaurací navštívili? Doporučíte mi další restaurace a kavárny? 

A. 

Komentáře

  1. Já občas s manželem zajdu do Čestru a vždy jsem byla moc spokojená. Výborná obsluha i jídlo. Jako zákusek rozhodně doporučuji buchtičky s rumovou pěnou, mnamka.

    OdpovědětVymazat
  2. Čestr naprosto miluju (ostatně stejně jako všechny ostatní Ambíky), do Palandy jsem občas chodila na obědy, ale ta jejich meníčka nic moc, burgry nemůžu posoudit. u Dishe mě odrazuje hrubost namletí masa, prý jsou tam občas chrupky a to bych asi nepřežila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych si v Palandě asi dala zase burger :)

      Já mám chrupky moc ráda :DD, takže mně by nevadily :D

      V Čestru jsem nakonec byla ve středu a byla jsem mooc spokojená :)

      Vymazat

Okomentovat