Pražský NEW IN - Mango, Reserved, Next, Nanu Nana, Camaieu

V Praze všude probíhají slevy, a to já mám ráda :) A ráda si počkám na tu třetí vlnu, kdy ceny jdou opravdu maximálně dolů :)

Šatičky Mango jsem si koupila v Mango outletu ve Štěrboholích. Je to moc příjemná jemná viskóza a nosím je teď pořád! (teď nevím jestli 300,- nebo 400,- Kč)









Velký nákup jsem udělala v Reserved na Václaváku. Líbí se mi, že je tam opravdu velký výběr :)

Bílé kalhoty jsem sháněla dlouho a konečně je mám! Miluju boční kapsy. 250,- Kč



Tričko jsem si koupila ze srandy :) 150,- Kč




Košile bez rukávu se mi moc líbila hlavně tím barevným vzorem! 150,- Kč





Podobnou sukni z Reserved už mám a nosím ji taky pořád, bílé věci moc dlouho čisté nevydrží, takže mám další :) 249,- Kč



A na mně:



Tmavě modré džíny taky z Reserved. Kdo taky sháníte obyčejné tmavomodré džíny, tak Reserved vřele doporučuju, už mám od nich druhé. 300,- Kč



Tyto šaty mě nadchly barevnou kombinací. Našla je moje sestra v sekáči Textil house a protože je neunosí, tak je mám já ;). Jsou jako nové a zatím sklízejí úspěch. A mají kapsy!!! 60 Kč,-





A další džbánek do mé sbírky. Koupila jsem si ho ve výprodeji v Nextu. Džbánky přímo u květin jsou snad moje jediná šance, jak květiny přežijí.  150,- Kč





V obchodě Nanu Nana jsem si za 150,- Kč prostě musela koupit tuhle nádobku, úžasná :)


Obchod Camaieu již má taky třetí vlnu slev, takže se tam dají pořídit moc pěkné věci. 
Náušničky jsem si pořídila k šatům Ralph Lauren, které jsem vám ukazovala zde


Vzhledem k tomu, že brýle si kupuju zásadně levné, protože je prostě neumím dávat do krabičky a chovat se k nim hezky, tak jsem si pořídila tyhle za 100,- (vím, že se dají na ebay pořídit ještě levněji, ale než mi přijdou, asi nebude sluníčko..). 


A dvoje šatičky :) U těch pastelově žlutých se mi líbí, jak jsou řešena záda a černé mě podle manžela (a i podle mě!) zeštíhlují, takže jsem je musela mít!! :) 350,- Kč žluté a 300,- Kč černé







Co jste si pořídili ve slevách vy?

A.

Komentáře

Okomentovat