Nový týden a nový leták Rossmanna

A je tu zase nový leták :) Tentokrát je zajímavých akcí míň, ale vyberu si ;)

Akce 1+1 na teď oblíbené laky 60 Seconds od Rimmelu včetně kolekce Rity Ory :). 




25% sleva na sortiment dekorativní kosmetiky New York Color, asi si půjdu pro všemi chválený pudr. 



Min. 33% sleva na celý sortiment pleťové kosmetiky Dermacol. Mám docela ráda jejich masky a možná se podívám i po něčem dalším. 



Zaujala mě novinka v podobě micelárního odličovacího gelu na oční partie, zrovna mi odličovač očí došel, tak o gelu uvažuju :) A jejich micelárka v akci :)



Masky na vlasy 1+1, mám s nimi dobré zkušenosti :)



Já už sice Curaprox nepoužívám, ale vím, že hodně z vás ano, tak 3 ks v akci :)



Řasenka Astro Seduction Codes N2, já mám tu žlutou a přijde mi opravdu dobrá. Krásná černá barva. 



Pro co si tento týden půjdete vy? :)

A.

Komentáře