NEW IN: Primark, outlet v Parndorfu

A po dlouhé době mám taktéž svoje New in :-) (nakupuji o něco méně než moje sestra ;-)  

Ačkoliv jsme nejdříve nakupovali v Primarku, a teprv pak v Parndorfu, tak kvůli fotkám začnu nejdříve úlovky z Parndorfu. 




1. Sada příborů - kvalitní příbory jsem sháněla už hodně dlouho. Hlavně jsem chtěla "těžký" nůž, a ten jsem prostě nemohla objevit. A konečně! Obchod Berndorf. Mají tam outletové ceny na různé sady, opravdu velký výběr. My jsme si teď koupili pouze základní (pro 12 lidí) + lžičky na espreso, ale už jsem vyhlídla i sadu příborů na ryby (pro 6 lidí), a tak dál :-)  


2. Kabelka - tu jsem také měla na seznamu dlouho. Původně jsem chtěla něco opravdu reprezentativního (v mém pojetí = značkového), ale žádná láska na první pohled neproběhla. (Dobře, proběhla... V Prada obchodě. Sice jsem chtěla utratit dost peněz za kabelku, ale 660 EUR zkrátka bylo MOC :-)     A nakonec, asi 20 minut před zavíračkou zajdu do obchodu Hanna White (neznám, jen jsem viděla, že prodávají boty a kabelky), a uviděla jsem svoji lásku :-) 



Bohužel není kožená (jen tak vypadá), ale tomu odpovídala i cena, tak jsem si řekla, že na mezičas ujde (než se odhodlám k Pradě :-) 

3. Botičky - pro svoje miminko (které už není miminko) jsem se dívala po botičkách. Značku Geox mám ráda, a už jsme několik botiček od ní měli, tak proto padl výběr na ně. 


4. Lindt - většinou se Lindtu vyhýbám :-) Máme s manželem neuvěřitelnou spotřebu čokolády, a když nakoupím pytel, tak ten pytel do týdne max padne. Tentokrát jsem si ale řekla, že koupím i balení, která budu mít připravená jako dárek pro někoho jiného (znáte to - jdete někam na návštěvu, nestíháte nic koupit, tak se podíváte do zásob). A zrovna tam byly slevy... Takže za všechno 10 EUR.


Reálně si ovšem myslím, že jako dárek použiju maximálně tu krabičku "Thank you" :-)  Kokosové bonbóny jsme už otevřeli, pistáciovou čokoládu miluje manžel, dítě asi časem objeví mrkvičky (ano, mé dítě občas dostává čokoládu), a já už brousím zuby na tyto kuličky :-) 


5. A toto jsme koupili těsně před zavíračkou taky :-) Samozřejmě, nápad to byl manželům   (a mně to přišlo fajn, protože to není jen vláček, co jezdí, ale dá se z toho stavět různé cestičky - má to podobu puzzle).



A teď Primark :-)   

1. Kabelka (10 EUR). Poslední kus :-)  Dávám kabelkám z Primarku poslední šanci. Minule (zde) jsem totiž psala o úúúúžasné kabelce (také poslední kus a cena 12 EUR)  a do takových 14 dnů se utrhl úchyt (nosila jsem ji přes tělo, jako crossku). Tak doufám, že tato vydrží alespoň o něco déle. 


2. Peněženka (6 EUR) - začalo to tím, že jsem náhodou narazila na peněženku úplně stejnou jako kabelka. Tak mi to přišlo takový frajerský to mít sladěný. Jenže ta peněženka měla vzadu "cvakátko" (jako zapínání na mince), a já chtěla zip. Takže ve finále mám tuto. A podle mě se dá přes léto (na večer) použít i jako psaníčko. 


3. Tričko z bavlny. Podobné jsem chtěla dost dlouho a toto mi sedlo a stálo 6 EUR.  


4. Část, ze které mám největší radost z Primarku :-)  Osušky na pláž. Ta barevnější pro mě (8 EUR), a k ní chladící taška (4 EUR, a myslím si, že ji teď s dítětem na pláži dost využiju). Druhá osuška pro manžela + dítě (10 EUR) - je fakt obrovská. Jakože óóóbrovská. Líbilo se mi, že jsou dost tenké, takže nezaberou hodně místa v kufru.


5. Manžel si koupil i kraťasy + tričko, ale to už mi ukradl z tašek předtím než jsem začala fotit. Já jsem se po oblečení nedívala, jednak protože aktuálně nic extra nepotřebuje, a jednak protože jsem teď second-hand maniak a cokoliv je na 100 Kč, tak už je moc :-) 

Tak snad do konce léta ještě nějaký New-in proběhne :-) 

Mějte se krásně

S.

Komentáře