NEW IN: Primark, Merkur, outlet v Parndorfu

Tentokrát jsme nejdříve zamířili do G3 nákupního centra v Gerasdorfu (jehož hlavním cílem je Primark) a pak do outletu v Parndorfu. 




Gerasdorf: 


Parndorf:



V Primarku jsme nakoupili málo a tentokrát žádné oblečení, v tomto vás asi o něco více budou bavit nákupy mé sestry. 

Sice jsem v Primarku vyzkoušela jedny šaty, které mi nebyly, ale nic moc mě nelákalo. Ceny jsou vzhledem ke kvalitě někdy fakt přemrštěné. 

Vzhledem k tomu, že jsem byla v několika holandských Primarcích, tak můžu říct, že vídeňský Primark je třeba hrozně chudý v sekci "Home".. S londýnským Primarkem bych to nesrovnávala vůbec :(. 

Naše články s nákupy v Primarku najdete: zde, zde a zde

Bylo štěstí, že jsme tam přijeli poměrně brzy, takže ještě všechno nebylo rozházené, ale stejně je to prostě hrozně nepřehledný obchod :D

Podle mě je Primark naprosto ideální na kupování basic věci jako jsou tílka, trička, prádlo, punčocháče nebo nějaké domácí potřeby. 



Já jsem koupila vatové tamponky, které mi moc vyhovují a mám je už poněkolikáté. Ušní tyčinky, pilníčky a mycí houba :)



Skoro vžycky kupuju nějaké ručníky nebo osušky. Tentokrát jsem koupila veeeelkou osušku na pláž, osušku na doma a malé ručníky do kuchyně. Dvě svíčky jsem vzala u pokladny, moc pěkně voněly a mají moc pěkný obal :) Mimochodem, ty osušky (tady šedá, ještě mám hnědou a bílou) jsou skvělé, i po více vypráních krásně měkké!
Punčocháče s fleecovou vrstvou uvnitř jsem již ukazovala u nákupu v zimě, a zásobila jsem se i teď. 



Blbosti jako pinetky a gumičky v Primarku nakupuju taktéž pravidelně :)



Naším hlavním cílem v outletu v Parndorfu bylo koupit manželovi pár lepších košil a na co jiného natrefíme, to už je jedno :)

Na Parndorf nám bohužel zbyly jen 3 hodiny, takže času jsme neměli moc, v náš neprospěch rozhodně hrálo to, že tam bylo šíleně moc lidí, tj. pomalu kilometrové fronty do kabinek nás moc netěšili :(. 

Nejhorší pro nás to rozhodně bylo v Ralphu Laurenovi, kam jsme s manželem měli namířeno. Tam se opravdu nedalo hnout, vzduch byl naprosto vydýchaný (což je skoro ve všech obchodech) a fronty do kabinek fakt dlouhé :(. Manžel si věci zkusil prostě před zrcadlem, ani nešel do kabinky, do se fakt nedalo, bychom tam jinak fakt strávili ty tři hodiny.. 
Nakonec jsme mu vzali 3 košile a mně jeden svetr (za 25 euro jsem ho tam prostě nemohla nechat :D). 




Pak jsme ještě manželovi koupili svetr od Hilfigera a jeli zpátky domů :). 



Ačkoliv je to trošku mimo mísu, ale čím jsem starší, tím se taky víc těším na nákupy jídla :)) A tady se bez toho neobešlo :) Nákup se uskutečnil ještě v G3 v Merkuru a Hoferu :)








Ještě tip: až pojedete do G3 obchodního centra, vezměte si tam jejich časopis s akčními nabídkami, třeba ušetříte ;)





Jaký máte názor na věci z Primarku? Už jste byli v outletu v Parndorfu?

A.

Komentáře