New in: Nákupy v Drážďanech!

Jet v období slev do Drážďan opravdu není dobrý nápad, pokud zrovna procházíte "šetřivým" obdobím! (aneb, "čeká nás mimořádná splátka hypotéky"). Můj optimistický (naivní) plán, že se projedu se sestrou a jejím manželem do Drážďan a tam budu sedět v klidné kavárničce, popíjet kafe a číst si Nakupologii vzal za své, když jsem viděla ty výprodeje.Sakra, sakra, sakra! :-)

Abych to uvedla na pravou míru - v Drážďanech je zrovna teď asi 3. vlna slev. Jinak si to nedokážu vysvětlit :-)   Musela jsem se hodně, hodně! krotit, abych nakoupila jen to, co jsem měla již dlouho na svém nákupním seznamu (tj. kvalitní kožená kabelka, spodní prádlo, letní sandálky k hedvábným šatičkám...). A nakonec se stejně pár drobností do mé nákupní tašky dostalo. 



1. Xenos, H&M, Deichmann

Obchod Xenos mám hodně ráda (zamilovala jsem si je už kdysi v Holandsku, a pak dlóóóuho ho nemohla nikde jinde najít... a do Tigru do Brna (což je hodně podobný obchod) mám daleko :-).  Jedná se o obchod s kravinami všech kategorií :-) Z Xenosu jsou na fotce tyto věci: kosmetická taštička, svíčky (motýlci a sovičky), plastový kelímek, washi pásky (to je to černé za plastovým kelímkem) a modrý marcipán :-)  





Ještě mě v Xenosu zaujaly stojany na oblečení (já tomu říkám stojan :-), a podle mě cena je dost pěkná.



V H&M jsem odolala veškerým slevám na oblečení (protože přece nic nepotřebuji, že) a šla se podívat pouze na zlevněné kravinky (za 1 eur, příp. za 3). A tam jsem si pořídila: hřeben pro malou, náramky pro malou, náušničky (pro sebe - hlavně teda kvůli těm "závitům" vzadu, které pořád ztrácím) a - z čeho mám největší radost! - rozdvojku na sluchátka (to je ta růžová kočička, co stála 3 eur). Jsem totiž děsnej flákáč a nebaví mě stahovat hudbu, pak ji nahrávat někam, atd... Takže se vždycky vyrojím se svoji rozdvojkou a k někomu se prostě připojím :-) 



Stejné boty jako na první fotce jste mohli vidět na fotkách mé sestry (má stejné bílé). Boty se mi líbí, to jo... Akorát nechápu, co mě to donutilo si je koupit bez jakékoliv slevy (19,90 eur) - což na Deichmann považuji za docela vysokou cenu... No což, nevadí.   (Obecně souhlasím s názorem, že Deichmann až tak kvalitní obuv nemá (až na pár kožených výjimek), na druhou stranu jsem u nich nikdy neměla problém s reklamací... a v některých případech jsem se nějakých bot po chvíli i ráda zbavila :-) 

A ještě jedna věc na úvodní fotce - sada jeleních lojů na rty, a to jsem si koupila v TK Maxx...

2. TK Maxx

TEN za to může. Zrovna jsem četla v ty knížce, co jsem si s sebou vezla, že se jedná o jeden z nejlevnějších outletů v Americe. Ale ani mě nenapadlo, že se tam prodávají až tak značkové věci (Ralph Lauren, JOOP!, Malvin, ...)   Nejdříve jsem tedy zůstala asi hodinu u kabelek. A protože jsem se nemohla rozhodnout, tak mám oba dva své favority :-) Argumentem bylo to, že když zrovna sháním černou koženou kabelku, tak se mi zrovna žádná nelíbí, anebo stojí hromadu peněz (viz ta Prada z Parndorfu, o které jsem se již dříve zmiňovala). 

L.credi - italská značka, co existuje na trhu již poměrně dlouhou dobu (v ČR se prodává třeba v Humanicu); koho zajímá, více např. zde). Většina kabelek (alespoň co vím) je v nekoženém provedení, ale tam zrovna bylo dost kožených kabelek. A protože tato byla velká (aby se do ní vešel oběd) a zároveň cross, tak prostě musela být moje (a cena z asi 150 na 60 eur to jen potvrdila).





A další kabelka. Paul Costelloe. Asi jsem se do jeho kabelek zamilovala :-)   Více např. zde. Měla jsem 3 favority, ale říkala jsem si pořád dokola "šetřivý režim, šetřivý režim" :-)   Jen pro představu - do dnes se na www prodává tato kabelka za 125 liber, v TK Maxxu byla stejná za asi 50 eur. 



A tady je ta moje :-)  Podle mě na klientské schůzky jak dělaná. 





A pak jsem si zde koupila už jenom zmiňované jelení loje a 2 podprsenky, které ale fotit nebudu :-) Jen pro představu, moc pěkná DKNY podprsenka za 13 eur :-)  

A jinak, ještě jsem si tam vybrala šaty Ralpha Laurena, ale sestra mi je ukradla ještě před zkoušením, takže ve finále je má ona. No a samozřejmě jsem si vybrala aspoň dalších 15 šatů, růžové jeany Vans (které mi sestra rozmluvila, i když stály jen 12 eur :-), růžovou vestičku Malvin (kterou mi sestra taktéž rozmluvila :-), ale NAŠTĚSTÍ (naštěstí pro můj šetřivý režim) mi na všem ve finále něco vadilo... Jako třeba u tohoto svetříku fakt, že 20 eur je sice pěkná cena (bavlna + 5% kašmír), ale vzala bych si ho na sebe jen 2x za rok :-(   (aneb do práce s králíčkem asi ne :-)   Tak jsem ho tam smutně nechala. 



3. DM drogérie

A samozřejmě DM. Tady jsem na sebe fakt hrdá, koupila jsem si jen to, co bylo zapotřebí  :-)   Ceny jsou v německých DM (na rozdíl od rakouských) nižší než v Praze, tak se to vyplatilo.  (a btw, tác je z Levných knih za 39 Kč)



Mimochodem, DM je asi jediný obchod, který opravdu využívá potenciálu zákaznických karet. Mám tím na mysli, že využívají tu informaci, co jste při registraci zadali a myslím, že proto tuto drogérii mám ráda nejradši. 




4. Potraviny Kaufland - asi 15 minut od Drážďan je Kaufland (ve velkým nákupním centru), kde jsme se taktéž zastavili. Z jídla jsem si nic zajímavého nekoupila, ale zásobila jsem se kapslema Tassimo (za 3 až 3,5 eur, což je pořád méně než když jsou kapsle v akci v Praze - a protože toto kafe děláme jen, když jsou návštěvy (anebo si chceme zpříjemnit neděli), tak nám vydrží opravdu dlouho :)



Btw, ten tác je obyč tác z Ikey, který jsem se snažila vylepšit metodou decoupage :-) Ještě mám, co zlepšovat, tak o tom někdy jindy :-) 

Jezdíte nakupovat do Drážďan? Nějaké tipy? :-) 

S.

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Děkuji! :) A takových (jakože nádherných) tam bylo hodně!!! :)

      Vymazat
  2. Juuu, to jsou báječný nákupy, úplně chápu, že jsi tam nemohla nechat kosmetickou taštičku s ptáčkem, je krásná!!! Krejčovskou pannu doma mám velmi podobnou, cena na letáku je tedy opravdu veeelmi snesitelná! No a tomu světříku s králíčkem bych asi neodolala, ten je fakt boží! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, dekuji! Kosmeticka tasticka s ptackem bylo me "povolene" minimum... Meli tam totiz plno dalsich veci s timto "vzorem" - latka na siti, papiry (asi na strihani), podtacky, krabicky, ... Strasny to bylo!!! :-)) (a dekuji za pochopeni toho kralicka :)

      Vymazat
  3. Teda toho králíčka bych tam nenechala a vidět ho, tak se snad o něj i porvu :D
    O tom outletu slyším prvně a i když jsem byla v Drážďanech snad 4x, tak jsem na něj nenarazila. A příště to budu muset napravit :) Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jsme na nej taktez narazili poprve. Sestra rikala, ze kdyz tam nejsou zrovna taaaaaakove vyprodeje, tak ty ceny jsou tak "rozumne"... (jakoze sleva ralpha laurena ze 175 na outletovych 90 porad neni tak lakava jako na na 25 v 3. vlne :-)

      Vymazat
  4. Kabelka je super a rovnako aj mačička z H&M :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já se chystám do Drážďan na podzim, tak že díky za tipy.
    A nevíte o nějakém hezkém obchůdku s hračkami pro děti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V Elbe Parku byl obrovský obchod s dětskými hračkami, dovnitř jsme se bohužel nepodívali..

      A.

      Vymazat
  6. Ja tam jedu zitra, ten Xenos me zaujal :) O T K Maxx vim, ze tam je. Jsou tam teda ted hodne velke slevy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že teď tam budou ještě větší slevy než když jsme byli my :) Hodně úlovků přejeme :))

      A.

      Vymazat

Okomentovat