Maska na vlasy Honey od Kallos

Na vánoce jsem na www.parfums.cz kupovala nějaké voňavky, tak jsem do košíku přihodila i tuto masku Honey od Kallosu. 

Vybrala jsem si pro jistotu to menší balení 275 ml, i když balení 800 ml je výhodnější, ale jsem ráda, že jsem nakonec zvolila menší. 

Obal je jednoduchý, nemám mu co vytknout, je to obyčejný plast, vzhledem k tomu, že ho používám jen doma v koupelně a nikam s sebou nevozím, tak mně vyhovuje. 



Že maska bude žluté barvy, to jsem čekala, ale že ta žlutá masa bude mít tak chemický puch, to jsem nečekala. Je to opravdu až moc. A není to zrovna vůně medu. Je to fakt chemie, sice taková sladší chemie, ale to na tom nic nemění. Vůně je tedy pro mě nepříjemná. 

Masky na vlasy si dělám poměrně často a střídám je, takže zkušenosti s maskami mám bohaté. U této masky je hodně tekutá konzistence, což není dobré při nabírání masky do ruky, prostě vytéká. 

Co se týká účinku, tak jsem žádný velký účinek nezpozorovala. Když nemluvíme o tom, že maska se má na vlasech nechat 5-10 minut, tak po takové době fakt nějaký zázrak očekávám.. Tady nic. 



Za mě tedy ne a znovu bych si tu masku nekoupila. Tímto ale s Kallosem nekončím, mám doma ještě jednu masku a ráda ji vyzkouším. :)

Zkoušely jste nějaké masky od Kallosu?

A. 

Komentáře

  1. Já mám doma od Kallosu masku Latte a nemůžu si ji vynachválit. Nádherně voní a vlasy mám po ní krásně hebké a lesklé. :) Navíc cena je směšně nízká, takže doporučuji všemi deseti! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ano Latte je jednička ;) a vlasy voní několik dní vlastně do dalšího mytí.

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzkoušela jsem keratinovou masku a latté. Ráda bych vyzkoušela i další... v nabídce jich mají hodně. A za tu cenu... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď mám masek relativně dost, tak nové neobjednávám, ale taky mám v plánu vyzkoušet další ;)

      Vymazat

Okomentovat