LiveWithFire Tour - cvičení zadarmo (jóga, tanec, posilování), PARNERTSKÁ JÓGA

Já vím, že dnes již něco publikovala sestra, ale protože se jedná o časově omezenou akci (asi stejně jako slevy v Drážďanech), tak musím publikovat něco i já :-) 


Zdroj: Karmayoga
Až do 27.7. probíhá v Modřanech akce s Reebokem, a to LiveWithFire Tour 2014. Jedná se o ukázky různých druhů cvičení (jóga, tanec (včetně twerkingu, a dalších moderních druhů), Les Mills, Cross Fit, atd. To vše je zadarmo. Na jejich stránkách (zde) se objevil rozvrh i na některé dny v srpnu, ale zatím není přidán popis akce, tak nevím, o co se jedná. 


Zdroj: facebook Reebok

Cvičí se v "mobilní tělocvičně", která vypadá přesně tak, jako na obrázku výše. V případě deště se zatáhnout plachty i po stranách. Na večerní klidnější lekci (třeba jógy) doporučuji s sebou něco s delším rukávem, mně byla v jednu chvíli v tílku trochu zima. 

No a na čem jsem byla? :-) Na partnerské józe :-)   Manžel do poslední chvíle nevěděl, do čeho jsem ho to zatáhla, ale nakonec ani tak nabručený nebyl. Bohužel se tato jóga necvičí pravidelně ve studiích (alespoň tak nám to řekla cvičitelka, pokud o něčem víte, sem s tím!). Můžete se s ní setkat hlavně na seminářích, workshopech, apod. Anebo večer doma v obýváku :-) 

Bylo to ÚŽASNÉ! My jsme dokonce zvládli i letadlo (!!!, viz obrázek na začátku), ačkoliv se tomu včera říkalo holubička (to bylo takové hezčí označení :-)   Já jsem opravdu nadšená. Strašně se mi to líbilo, a manžel to sice nechce přiznat, ale jemu též (sice řekl, že veřejně to už cvičit nepůjde, ale doma v obýváku ANO!) :-) 

Tak kdyby vás to zaujalo, neváhejte vyrazit. Prý, když je pěkně, tak i když přijde hodně lidí, tak se dá cvičit venku na trávě (kolem tělocvičny, jen to chce vlastní podložku, kdo používá (já ne)). 

Zajímá vás partnerská jóga? Ukecali byste na to jít svého partnera? :-) 

S.


Komentáře

  1. neviem či by som toho mojho vedela nahovoriť n a niečo takéto :D
    bola by som rada keby si sa zapojila do mojej giveaway o šaty a voňavku http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/07/summer-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tip na zaujímavú akciu! Ak nám to vyjde, určite sa tam pôjdeme zabaviť :) Ja by som toho svojho vedela nahovoriť, len nám chýba niekto na stráženie malinkej...inak radi robíme veci spolu a bavíme sa pri tom. Muselo to byť skvelé!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja nevím, jak moc máte malinkou malinkou (nám teda zrovna hlídali rodiče), ale nějaký dvouletý prcek tam pořád pobíhal kolem a nikomu to nevadilo :-) + jsou tam k dispozici 2 slečny, co se o tuto akci starají a mně přišlo, že mají k dětem hodně vřelý vztah :-)

      Vymazat

Okomentovat