Drážďanský NEW IN - T.K. Maxx, DM drogerie, Muller, Xenos

Rovnou musím říct, že tentokrát jsme toho moc nestihli :D Můj manžel odvezl mě, moji sestru a naši maminku na nákupy a dopadlo to tak, že jsme skoro nikam nestihli, ale přitom jsem si toho koupila mnohem více, než minule :D

Můj článek bude fakt dlouhý, protože jsem se snažila vyfotit i jiné zajímavé věci :D

Článek o nákupech mé sestry si můžete přečíst zde

Obvykle parkujeme v Centrum Galerie (na den máte parkování za 3,50 EUR), a pak pokračujeme po Prager Strasse do Altmarkt Galerie a pak ještě jedeme do Elbe Parku. Tentokrát jsme uvízli na Prager Strasse a pak rovnou jeli do Elbe Parku :). 



V H&M jsem si infantilně koupila gumičky, protože přeci někdy je použiju taky na neteř :D


A mají tam všemi milovanou kabelku v hnědé, to my v ČR ne... Já mám černou a béžovou a fakt jsem se krotila, abych si nekoupila hnědou. 


V Xenosu jsem si koupila krááásnou krabičku (vždycky se bojím chodit s další krabičkou za manželem :D, protože reakce je "Další krabička?!?"... já mám totiž krabiček hodně :D Ale do krabiček se přece dá něco dát, takže to rozhodně není zbytečné!!!)


V Xenosu je hodně blbinek a odejít s prázdnou je skoro nemožné :)




Největší zlom byl v T.K. Maxxu, kde jsme strávili cca 3,5 hodiny (!!!). Vzhledem k tomu, že je tam asi třetí vlna slev, ceny byly opravdu pěkné! :) A teď si představte 3 ženské s plnými košíky oblečení a mého manžela, taktéž z plným košíkem oblečení, to se prostě rychle zvládnout nedalo! :) Manžel hned šel do pánského oddělení, takže ženy měly na nákupy klid :D. Ale klid rozhodně nebyl, já jsem lítala mezi prvním a druhým patrem. Manžel si třeba vybral asi desatery džíny, tak jsem musela nahoru mu to probrat, pak zase dolů vybírat pro sebe :D To jsou problémy, že? :))









A teď k nákupům :) Ačkoliv jsem se tam zasekla u kabelek (a moje sestra si koupila dvě!!), tak jsem se ovládla a žádnou si nekoupila. Každopádně v tomto obchodě byl mohla být ještě déle :D

Předem se omlouvám za mázlejší fotky na mně, které se mi tolik nepovedly, ale pro představu je sem dám :) A navíc se omlouvám se svůj postoj na fotkách, někde vypadám jak v pátém měsící těhotenství :D


Tyto nádherné hedvábné šaty Polo Ralph Lauren mi našla sestra (óóó tísíceré dííky :D). Z původních 195 EUR zlevněny na 25 EUR!!! :) To jsem tam prostě nemohla nechat! Navíc mají kapsy, což je naprosto báááječné!




Další hedvábné šaty H Trend. Vůbec tu značku neznám, ale já prostě hedvábí můžu :) 29,99 EUR. 





H Trend mě potěšil a mám od nich další hedvábné šaty, tyto za 24,99 EUR. K šatům vymyslím nějaký pásek :)




A další šaty, tentokrát 80% bavlna, 20 % hedvábí. Pro mě neznámá značka DeichgraF, cena 16,99 EUR.




Tělovou podprsenku jsem sháněla poměrně dlouho a žádná se mi nelíbila, tady jsem našla značky simply bare by JanetReger, cena z 31 EUR na 8,99 EUR. 


A tento kardigan značky Guilty jsem koupila za 19,99 EUR. Přišel mi dost zajímavý a nevšední.



Ve druhém patře jsem koupila mořskou sůl na vaření, 1 kg za 3,99 EUR a svíčku Colonial Candle, která voní naprosto božsky (Sugared Coconut) a obalem mi připomíná Yankee Candle za 6,99 EUR (je zajímavé, že vedle stály naprosto stejné dvě svíčky za 7,99 EUR :D).  




Po tomto obchodě, s těžkými taškami jsme se rozhodli již do Altmarkt Galerie nejít a jít se najíst :). V Nordsee jako vždy nezklamali a udělali výbornou rybičku. 


Navštívili jsme KIKO, tentokrát já jsem si nevybrala nic, maminka si tam koupila krém na oči. Za to jsme se vypravili do cukrárny naproti a posilnili se ještě zmrzlinovými poháry :)





Já nejsem z Mullera odvařena tolik, jako dost lidí, ale vždycky si tam něco vyberu. Tentokrát jsem koupila sprcháč Aveo, který voní po malinách (byl levný :D), kondicionér John Frieda (on se tam prodává dokonce i v Kauflandu :D) a mámě jsem koupila kosmetickou taštičku se vzorky značky Lancome. Pokud se nenaskytne příležitost dřív, tak ji to dám k narozeninám :).





Nová limitka Carice tam už je, ale nic jsem si nevybrala.. 


A skvělé Fruttini :)


Překvapila mě značka Burt´s Bees, nějak jsem si ji před tím nevšimla. 



 V DM jsem kromě domácích potřeb koupila šampon a kondicionér od Garnieru, které jsem u nás nějak neviděla, nevím, jestli jsem je přehlídla nebo je fakt nemáme. Každopádně vůně papaji a vanilky mě dostala :). Šla jsem k regálu kosmetiky P2, vzhledem k tomu, že jsem již měla více výrobků a vždy jsem byla spokojena. Tři rtěnky, ten nude odstín už si kupuju asi počtvrtý :), tři laky na nehty. Zubní pasty DM mi doporučovala zubařka a koukám, že i v nějakém německém testu se umístily :). 

Laky mají ty nejvíc roztomilé názvy: Little Princess, Pretty little thing a Grande dame :)












A další limitka Catrice :) Já zase nic :). 


Vím, že do Drážďan jezdí hodně lidí, už jste tam byli nebo se tam chystáte? Pokud máte nějaký new in článek, sem s nim, ráda se podívám!

A. 

Komentáře

  1. Hezký článek, já v Drážďanech nebyla ani nepamatuju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přijde mi, že z ČR je to chvilka a nákupy jsou i lepší než v ČR. Drogerie se určitě vyplatí a je kvalitnější!

      A.

      Vymazat

Okomentovat