DIY: Co s mušlemi od moře?

Už mě nebavilo pořád dokola někam přendavat krabici s mušlemi, co jsme nasbírali různě po světě u moře  (nejradši mám stejně ty z Itálie :-)    Tak jsem zapátrala na pinterestu a objevila hodně inspirace :-)  



1. Protože je teď akce na rámečky v IKEA, tak jsem si jeden rovnou pořídila. Co všechno se z nich dá dělat jsem už jednou psala tady. Takže zde je další nápad :-)   Rovnou říkám, že jsem si myslela, že to pujde o dost jednošeji. Ale ty mrchy se pořád a pořád sesypávaly a pořád okrývaly další a další mezery. Zabralo mi to 2 hodiny!!! (alespoň, že jsme se u toho dívali na film Austrálie :-) 



2. Než jsem stihla původní "vázu/květináč" vyfotit, tak se mi nějak rozbila... (Byla to větší koule a stromeček byl celý schovaný vevnitř.)  Tak jsem si v Levných knihách pořídila tuto vázičku za 59,- Kč a voilá - vypadá to moc pěkně. Jen doufám, že se rostlinka aklimatizuje (než jsem sehnala náhradní květináč, tak 3 dny stála v krabici...) A mimochodem, pod mušlemi je samozřejmě zemina.


3. Nejjednodušší plán je dát mušle jen tak do sklenic :-) Tyto sklenice jsou od instatní kávy Douwe Egberts s příchutí (to mi nechutnalo, ale sklenice se mi moc líbily :-)



4. Tento nápad jsem zapomněla vyfotil, tak použiji fotku ze svého staršího příspěvku (zde). 


Opět se jedná o vázu, tentokrát z IKEA. Protože je poměrně úzká, vejde se mi krásně mezi okna (bydlíme v kulturní památce, takže žádná plastová okna :-)  

Je to podobná této, akorát není tak vysoká (asi poloviční). Nevím proč, mám problém v IKEA nakupovat takové věci za normální cenu, takže vždy hledám, co je k dispozici těsně před pokladnami (takový koutek, kde jsou poslední kousky, anebo kousky, co byly vystavené - zrovna u váz, a podobně to na nich není nějak znát :-)  


IKEA

5. A tohle se mi strašně líbí, byla by to skvělá zábava něco takového vyrábět s dítětem, ale ještě jsem se k tomu nedostala. 

pinterest

Kam dáváte mušle vy? :-) 

S.

Komentáře

  1. pěkný, taky jsem dala mušle do sklenic, aby byly vidět :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat