Další várka filmů :)

 Frajeři ve Vegas

Herci jako Michael Douglas, Robert De Niro, Morgan Freeman, Kevin Kline jsou herci, na které se vždycky ráda podívám, protože umějí hrát. A tento film se mi moc líbil :) "Starouši" se sešli, aby oženili kámoše. A udělali pořááádný mejdan ve Vegas :)

Více o filmu: http://www.csfd.cz/film/317350-frajeri-ve-vegas/


zdroj


zdroj


Plán útěku

Tak jo, přiznám to..:) Kdyby v tom filmu nehrál Stallone, tak bych se na něj asi ani nedívala. Film jako takový je docela zajímavý námětem, ale jinak nic moc. Takže kdo máte rad Stalloneho nebo Schwarzeneggra, tak se podívejte :)

Více o filmu: http://www.csfd.cz/film/305690-plan-uteku/
zdroj


zdroj


Lásky čas

Krásný romantický film a jedné lásce a možnosti změnit události života. Film se mi moc líbil. Originální nápad, podobný jsem neviděla :)






Gravitace

Vím, že se o filmu hodně psalo a mluvilo, ale já jsem se na to pořád nějak nechtěla koukat. Film mě nijak moc nezaujal, určitě bych se znovu nedívala. 

zdroj


zdroj
Jaké filmy jste v poslední době viděli vy?

A.

Komentáře