Čokoládový peeling Ziaja

Když jsem zavítala do ulice Růžové, do malého krámku Ziaja, tak jsem si hrozně chtěla koupit čokoládovou masku na vlasy, ale bohužel ji neměli, takže abych přeci jen si něco čokoládového koupila, tak jsem zvolila peeling. 

Mám jeden důležitý požadavek na tělový peeling - musí být hrubozrnný, tj. musí být opravdu cítit. Nemám ráda, když peeling je jen takové pohlazení. 

Splnil to tento peeling?




Vůně peelingu se mi moc líbila, ne, nevoní to vyloženě jako čokoláda, spíše jako kakao, není to výrazná vůně, ale nijak mi nevadila, naopak, moc se mi líbilo, že vůně zůstavala na pokožce i po sprchování. 





Na mě peeling nestačil. Chápu, že pro někoho, kdo má jemnou pokožku, by tento peeling byl zcela dostačující, ale já mám ráda opravdu ten hrubozrnný, což tenhle nebyl, ačkoliv je to uvedené na obalu. Možná bych se s tímto peelingem smířila na ruce, ale ne na nohy, to na mě bylo opravdu málo. 







Za mě tedy na ruce možná, ale jako tělový peeling bych si ho znovu nekoupila. 

Stál něco kolem stovky a kupovala jsem ho v Růžové ulici v Praze v krámku Ziaja. 

Kupujete si peelingy nebo je děláte sami?

A.

Komentáře

  1. Telový peeling som doposiaľ skúšala iba jeden taký od Balei, myslela som si, že my pomôže v boji s celulitídou, ale mýlila som sa. Tento vyzerá celkom fajn, naviac vôňa čokolády je celkom lákavá, v zime to môže byť super.
    http://biankacosmetics.blogspot.sk/2014/06/dalsia-skvela-micelarna-voda-tentokrat.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat