Co si tento týden koupit v Rossmannovi?

Rossmann tento týden opět nabízí docela zajímavý leták, tak jsem vybrala to, co mě zaujalo :)

25% sleva na dekorativní sortiment kosmetiky L´Oréal. Vzhledem k tomu, že normálně mi tato kosmetika přijde dražší, tak je to příjemná sleva. 



Tuto řasenku od Rimmelu jsem měla a můžu ji určitě doporučit, a za tu cenu je to super kup. 
Rimmel Apocalips si hodně blogerek chválilo, já jsem ho ještě neměla, ale láká mě si tento lak na rty vyzkoušet. 



Akce na laky Miss Sporty 1+1 zdarma je určitě výhodná. 
Akce na rtěnku Color Sensational Whisper od Maybelline je dobrá, cena tak akorát odpovídá kvalitě. 


Tento pudr od Dermacolu si hodně lidí chválilo a je zrovna ve slevě :)


Akce na tyto masky jsou poměrně časté, ale jsou dobré, tak proč by ne.. :)


Tohle je podle mě moc dobrá akce :)


Známý Dermacol Make-up Cover je v akci. Akorát teda já jsem si ho kupovala v Černé růži, protože v drogerkách jsem nenatrefila na nejsvětlejš odstín.. 


A kdo má rád tyto chlebíčky, tak je tu zase akce :)


Láká vás něco? Chystáte se tam pro něco? 

A. 

Komentáře

  1. Rossmann poslední dobou má samé dobré akce. :) Chystám se na ten L´Oréal a určitě i na ten šampón od Garnier, protože jsem teď jeden spotřebovala a naprosto mi vyhovoval. Taky omrknu ten Dermacol, ale u nás prostě ty nejsvětlejší odstíny nejsou. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ségře kupovala ten šampon a kondicionér a přemýšlím, že si taky ještě zásobím :)

      Jj, s tím Dermacolem máš pravdu, proto jsem bez akce kupovala ten make-up v pasáži Černá růže v Praze, tam to mají. Sice beze slevy, ale dají ti tam různé vzorečky :)

      A.

      Vymazat

Okomentovat