A zase Rossmann?

Ačkoliv mě to dost překvapilo, Rossmann přišel druhý týden po sobě s dalším letákem :). A to mě moc potěšilo!

Super akce od Maybelline 1+1 zdarma, myslím, že se to fakt vyplatí! Možná se odhodlám koupit si další Color Tatoo :)


30 % sleva na celý sortiment značky Nivea. To se podívám na jejich hydratační sprcháče, které miluje můj přítel. 


30 % sleva na celý sortiment pleťové kosmetiky Garnier, hurá micelárka :) Já teda mám ještě jednu v zásobě, takže ji kupovat nebudu, ale třeba se někomu bude hodit :)


Rtěnka v tužce od Astoru za stovku :) V poslední době se mi Astor čím dál víc líbí :)


A kdo by nechtěl Garnier, tak v akci je i micelárka od Mixy, akorát se mi moc nelíbí dávkování :( A nyní je s dárečkem. 


Akce 1+1 na Garnier pokračuje!


A tato novinka od L´Oréal mě zaujala. Nezkoušely jste?


Docela fajn sportovní láhev :)


Uvítaly byste taky akční letáky Rossmanna každý týden? Já rozhodně ano! :)

A. 

Komentáře