Maybelline rtěnka

Šla jsem pro řasenku, ale jak už to bývá, tak jen u řasenky to nezůstalo :)  

Maybelline má tři nové rtěnky s touto roztomilou krajkou po straně a mně je jen líto, že ta krajka není po celém obalu :(. Jinak je obal z docela bytelného plastu, alespoň i po házení do kabelky je ještě celý (a já mám v kabelce nebezpečnépromalévěci teritorium :D). Celkově se mi tedy obal zase tolik nelíbí, až trošku vypadá lacině. 



Odstín jsem si vybrala 710 Sultry Sand, je to úplně nejsvětlejší odstín z těch, co tam byly. Já mám ráda tyhle nude-mrtvolkové barvy, protože se radši zaměřuju na oči, takže rty radši "přitlumím". 



Moc se mi líbí konzistence rtěnky, je taková máslová, dobře se roztírá a nezalézá do vrásek. Navíc, já přes tyto nude rtěnky si ještě dávám lesk, takže i s výdrží jsem spokojená. Určitě vydrží tak 2 hodiny, ale to je moc maximum, protože jak se zmiňuju vždycky, tak já prostě dodržuju pitný režim, takže za 2 hodiny vypiju dost vody, a v práci obvykle ze sklenice, na které ta rtěnka taky zůstane :)






Bez lesku na rty


S leskem na rty
Celkově jsem s rtěnkou spokojená, kupovala jsem ji v DM za 179,- Kč (ale měla jsem nějakou narozeninovou slevu), v Rossmannovi jsem ji viděla za 169,- Kč, ale počkala bych na ty jejich 25% akce, pak ji budete mít za krásnou cenu :)

Používáte rtěnky značky Maybelline? Poradíte mi podobné rtěnky? 

A. 

Komentáře