Avon Extra Lasting odličovač

Jak už jsem říkala, začala jsem zase objednávat z Avonu, takže vše budu postupně recenzovat :)

Tento odličovač stál 50,- Kč a já jsem chtěla nějaké malé balení, abych si ho s sebou mohla vzít na dovolenou, takže to se mi akorát hodilo. 

Odličovač je dvoufázový, což mám moc ráda, je mi na pokožce příjemnější, než normální. Po odlíčení nezanechává mastný film, pokožka je dobře vyčištěná (i když odlíčení je pro mě jen první fází večerní očisty pleti). 

Odličuje opravdu dobře. Ačkoliv není napsané, že je určený i na odlíčení očí, tak i oči mi odlíčil dobře, takže jsem byla spokojená. Je napsané, že odlíčí i voděodolný make-up, ale bohužel nemám vyzkoušené, voděodolné přípravky nepoužívám, protože nějak nemám potřebu.. 

Musím říct, že doma jsem s ním byla strašně spokojená, na dovolené to ovšem bylo jinak. Líčila jsem se jenom na večeři a odličování s ním bylo nepříjemné. Strašně štípal. Neměla jsem spálenou pokožku, jasně, po slunci je namáhaná, ale rozhodně jsem nečekala takové štípání. 




Po zamíchání
Co mi ale hodně vadí, tak to je dávkování. Dávkuje se rovnou "z hrdla", takže prostě zákonitě vyteče víc, než je potřeba, což mě štve. Pokud tedy máte takové ty mini cestovní obaly, tak bych doporučovala hned přelít, jinak se budete rozčilovat jako já. 

Parfemace není nijak výrazná, voní docela příjemně, trošku jako po květinách.


Znovu bych si výrobek klidně koupila, ale ne na dovolenou (možná bych měla říct spíš "ne na léto". 
Jinak bych ho koupila pouze v akci, protože 139,-, což je plná cena, mi přijde za 50 ml dost, to už si můžu koupit i jiný odličovač z drogerie za hezčí cenu a stejně tak si ho přelít do cestovní verze. 

Zkoušely jste nějaký odličovač z Avonu nebo přímo tento? 

A. 

Komentáře