Ze života :)

A zase jednou momentky se života :)

Připravujeme s přítelem jeden projekt na svatbu :)


Krabičkuju, takže se snažím vařit rovnou na pár dnů. 
Rýže s cuketou, špenátem a vepřovým masem. 



Kuřecí prso s balkánským sýrem a rajčetem (výborný!!). 



Toto je moje nynější večerní rutina. Ryor šíleně flákám, protože krémy na nohy mě prostě moc nebaví :(



Zkoušela jsem udělat banánové lívanečky z ovesných vloček. Pro přítele s Lotus pomazánkou (jinak je to na něj prý moc zdravé :)) Moc dobré!



Příprava na dovolenou. 



Vrátila jsem se v čase pomalu na základku objednala si z Avonu :)



Svatba se blíží a my s přítelem zařizujeme maličkosti.. :) Podvazek.. 



Manžetové knoflíčky...



Polštářek pod prstýnky... 



A boty.. Díky všem, co napsali na instagram :) Nakonec jsem si koupila ty dolní. 



Jak se máte vy? 

A. 

Komentáře