Že by až moc pozitivní přístup?

Pamatuji si to, jakoby to bylo včera. Jaro 2011, každodenní myšlenky typu "Bože, jak jsem nešťastná. Co mám jen dělat. Už nemůžu." A tak dál. Pak jsem provedla radikální změny a od té první změny se myšlenky otočily o 180°. První změna proběhla v srpnu 2011. Takže se dá říct, že od srpna 2011 jsem šťastná. Fakt :-)   Každý den. 


A teď si říkám, jestli to s tím pozitivním přístupem nepřeháním. 


Konkrétní příklad:

Ve 4 odpoledne si v práci všimnu, že se mi roztrhly silonky. Tak volám manželovi, jestli mě po práci nevyzvedne, jelikož mám oko na silonkách a nemám náhradní a drogerie je daleko (a přece dá rozum, že s okem na silonkách chodit nebudu). Prý jede z Brna a nestíhá. Okey. 
V 5 odpoledne začne pršet. HODNĚ. Takže oko na silonce je v tuto chvíli zapomenuté a volám manželovi, jestli mě teda nevyzvedne, protože venku prší - hodně. Prý pořád jede z Brna (resp. už nejede, ale stojí) a nestíhá. Okey. 
V 6 vezmu deštník a odkráčím z kanceláře jako rak, aby si nikdo nevšiml mé díry na silonkách. Vyjdu z práce a jdu k metru. Když mi zbývá asi 50 metrů, tak se v dálce objeví auto, které jede fakt moc rychle. MOC. Takže když projede kolem, tak jsem CELÁ mokrá. Ani deštník nepomohl. 

A teď ten problém. Moje myšlenky byly následující: "Sakra, jsem mokrá. Ale alespoň již nebude vidět to oko na silonkách (na tělových silonkách po namočení není nic vidět). A když jsme u toho, mám na sobě koženou bundu, takže vlastně ta za chvíli bude suchá. No ještě, že mám tu bundu! Ráno jsem si chtěla vzít vlněný kabát - a ten by musel určitě do čistírny. No ty jo, to je super, že mám na sobě tu bundu!"   A s přiblblým úsměvem na rtech pokračuji v cestě do metra. To vše místo toho, aby byla fakt nas*aná na toho týpka, co neumí v dešti jezdit opatrně. 

Takže po tyhle příhodě si říkám - není toho pozitivního přístupu nějak moc?

S.

Komentáře

  1. já myslím, že je to úplně v poho! přece to všechno uschne a nemusíš platit za čistírnu! (snad ses u toho teda nenachladila :D)

    OdpovědětVymazat
  2. Pozitivního přístupu není nikdy dost;) chválím♥

    OdpovědětVymazat
  3. To je pěkný.:) Myslím, že pozitivního přístupu není nikdy dost.;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám tu samou sovičku - jen v modré barvě! :)

    Pozitivního přístupu není dost nikdy.. ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc všem děkuji za milé komentáře! :-) Tak v tom přístupu tedy budu pokračovat :-) S.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat