Pokračování včerejšího ze života, část II.

Vzhledem k blížící se svatbě jsem začala přemýšlet i o drobnostech, jako je manikúra a pedikúra na svatbu. A protože mám strach z toho, že ráno v den svatby se mi odloupne lak, tak jsem hledala alternativy a zaujal mě shellac. Kolegyně sestry z práce shellac vyzkoušela a moc si ho pochvalovala, tak jsem se rozhodla, že by to mohlo být řešení i pro mě. Minulý čtvrtek jsem měla po práci něco zařizovat a ono mi to odpadlo, takže jsem měla volný čas. Hned jsem volala do salonu, jestli by mě vzali a čas měli, takže jsem se tam hned vydala na manikúru a pedikúru. Shellac mám na nehtech ještě dnes a jediné, co se změnilo je to, že jsou trochu vidět odrosty, jinak je lak v neporušeném stavu, takže asi mám nehty na svatbu vyřešené :)




Další den jsem měla volno, protože jsme s přítelem jeli na matriku a odpoledne jsem měla kadeřnici, se kterou jsem už naposledy měla zkoušet svatební účes. Měla jsem asi 2,5 hodiny k dobru, takže jsem se posadila v parku a trochu se slunila :) Taky vás tak strašně štve, když je v práci a jen se z okna koukáte, jak je nádherně?




Udělali jsme si s přítelem super večeři, konečně jsem našla způsob přípravy brokolice, který mi chutná!



Ve středu jsme se vydali se sestrou na přednášku Konec prokrastinace. Očekávala jsem nudu a že mě přítel pak asi střelí, kam jsem ho to zatáhla, ale bylo to fakt super, všem doporučuju. V odkazu najdete termíny, kdy jsou přednášky v jakých městech. Přednáška vás dost namotivuje a otevře oči :) Ovládněte svého slona!



Přítel je romantik, a tak 1. května chtěl jít na Petřín, no, už při pohledu na frontu na lanovku jsme se otočili a šli se projít do Františkových zahrad, které mám moc ráda. Smůla ale byla, že bylo slíbeno, že pršet bude až ve čtyři, jenže začalo pršet ve dvě, takže jsme hodně rychle ze zahrad odešli a alespoň jsme se rozhodli se někde najíst. Volba padla na nedávno otevřenou restauraci Plachta na Andělu. Měli jsme štěstí na klid, nikdo tam nebyl (kromě velkého zlatého retrívra s majitelkou, sestrou barmanky, a retrívr ke mně občas přišel a nechal se pohladit juuuuuu!) Klid jsme uvítali, řešili jsme totiž zase svatbu :), k tomu výborné jídlo!! Všem doporučuju!






No, a od kolegy z práce jsem velmi výhodně získala lístky na Yanniho, takže jsem tam vzala svého tátu  moc jsme si to užili, skvělý koncert!




Taky vám přijde, že ten čas šíleně utíká? 

A.

Komentáře

  1. Ahoj, máš moc hezký blog! :) právě u mě probíhá giveaway, budu moc ráda, když se také zapojíš :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz/2014/04/giveaway-nivea-body-shop.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat