Palačinky, salko a SUPER LŽIČKA


Miluji sladké a nijak se tím netajím :-)   




Pokud mám chuť na něco sladkého a zároveň teplého, tak není nic jednoduššího než si udělat palačinky. Můj recept je naprosto primitivní (bez minerálky (jelikož tu nevedu doma) a bez cukru (jelikož jsem někde četla, že se pak palačinky připalují)). 

- 125g mouky
- 250g mléka
- 1 vajíčko
- špetka soli

A to vše promíchat tyčovým mixérem :)   (vidličkou mě to nebaví)   Výše uvedené množství je pro mě + moji princeznu (dostává pouze palačinku bez salka). Když dělám i pro manžela, tak množství zdvojnásobím. 

Palačinky jsem ve finále vyfotit nestihla (byly moc dobré :-), ale alespoň to salko ano. A tu LŽIČKU! Dá se totiž zavěsit a absolutně nic kolem se neupatlá (ani samotná lžička). 


Mám pocit, že tyto plechovky se prodávají bez víček (to plechové nepočítám). To červené víčko, co vidíte, je z nějaké jiné plechovky. 

Protože je salko hodně sladké, tak se k tomu výborně hodí neslazená káva. Ta hořkost nádherně "vyrovnává" chuť :-)


Máte rádi salko? :-) 

S. 

Komentáře

  1. Salko ♥ není co dodat. Stejně jako pomazánka Lotus, Nutella a Nugeta.. ♥


    Monča z blogu - By-Moni

    OdpovědětVymazat
  2. Salko je prostě božské :* a palačinky též :* u nás se dělají teda palačinky z 1,5 litru mléka - je nás na to 5 :D a nějak jsem nikdy neviděla, že by se dělaly palačinky z minerálky :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat