Návštěva zoo :)

Čas šíleně letí a já mám svatbu za necelý měsíc :) Strašně moc se těším, ale zároveň už chci, aby ten den D nastal a já si to už jen užívala :) 

Teď neustále řešíme a dolaďujeme detaily, a abychom se nezbláznili a před svatbou si odpočinuli a nachytali nějaký ten bronz, tak týden před svatbou jedeme k moři!! Na ten odpočinek se už strašně moc těším, ani si neumíte představit jak!! Sice už mě otravují dotazy "To jako fakt týden před svatbou odjedeš?" nebo "A nemá se spíš odjíždět po svatbě?", ale to mi tu radost nezkazí. Jedeme vyloženě na odpočinek, na dovolenou k moři, nejsou to líbánky. Líbánky neplánujeme hned po svatbě, to normálně jdeme do práce a líbánky budeme plánovat asi do nějaké exotické destinace v zimních měsících.

Stihli jsme s přítelem a moji rodinou zajít do zoo, kde jsem byla naposledy někdy v minulém roce, když bylo ještě teplo :)










Byli jste už letos v zoo? :) Já myslím, že se tam ještě tohle léto podívám :)

A.

Komentáře

  1. Krásné fotky, měli jste koukám štígro na gorilky :)

    OdpovědětVymazat
  2. tie fotky su uplne krásne. kde ste to boli v zoo? Ja som tento rok bola tiež, v Zline :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat