Narozeninové dárečky :)

Tento rok jsem to opravdu neoslavovala nijak hojně, ale přitom narozeniny byly jedny z nepříjemnějších. 

Hned ráno v práci mi kolegyně daly "dort" :D Docela jsme se zasmály, protože tato svíčka-jednorožec je u nás v práci putovní :D Před rokem a půl jsem ji koupila na dort příteli, pak jsme ji použili pro kolegu, pak pro dalšího kolegu, pak kolegyně pro svého přítele a teď i já :) A už jsme ji teda vyhodily, dál by se použít nedala :(



Kolega přišel do práce s touto krásnou kytkou, čímž mě strašně moc potěšil :)



Tento veledar jsem dostala od sestry a mého přítele :) 



A tento parfém je od přítele. Vůně je nádherná a taky se mi moooc líbí flakónek :)



Bonbony jsou od kolegyň (ještě mi daly matující bázi od Dermacolu) a knížka o fotografiích od ségry :)

(Dostala jsem ještě přívěšek od rodičů, ale ten tady nechci ukazovat..)


Jaké dárky rády dostáváte vy? Spíše praktické nebo i blbůstky? 

A.

Komentáře

  1. také bych brala takový veledar :)) a jsem zvědavá na recenzi :) také bych ho chtěla, ale je to docela pálka :( i za Clarisonic :(
    jinak já většinou dostávám všechno co si přeju a chodíme nakupovat společně :) protože je lepší koupit něco užitečného, než nějakou blbost, která se mi pak bude povalovat doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, u nás v rodině se na takové dárky skládá víc lidí, takže pak je to ve výsledky pro každého dobrý :)

      My taky většinou jdeme nakupovat společně :)

      A.

      Vymazat

Okomentovat