Missha Super Aqua Moisture Deep Cleansing Cream

Po celou dobu, co jsem vybírala věci do košíku, jsem se rozhodovala, jestli tento krém anebo čistící pěnu. Po úvaze, že pěny používám pořád, jsem vzala tento krém. A víckrát už to neudělám.




Čistící krém má moc příjemnou vůni a na pleti je také velmi příjemný. Nemám po něm pocit stažené kůže, takže dle mě "super aqua" schopnosti určitě má a hydrataci pleti plní na jedničku, já jsem ale přeci jen měla problém. 

Jak už jsem psala dřív, od Misshy jsem jako první zkoušela čistící pěny. O jedné takové pěně jsem psala zde. A jde o to, že tyto pěny stahují pokožku. Ne, není to myšleno tak, že pěna z vás udělá sušenku, ale prostě pokožku vyčistí natolik, že jakoby stahuje, ale pro mě se tento pocit stal strašně důležitým, protože právě v tom okamžiku, kdy cítím to pnutí, tak mám pocit, že mám pokožku krásně vyčištěnou. S tímto krémem tomuto tak bohužel není. Právě vzhledem k tomu, že nemám ten můj žádoucí pocit, tak nedokážu hodnotit tento čistící krém nějak pozitivně, protože po něm ještě používám speciální čistící černé mýdlo (o tom zase jindy :) )

Nově jsem dostala k narozeninám přístroj na čištění Philips VisaPure, takže jsem ho zkoušela i s ním, ale prostě ten pocit, který chci tam nemám, takže znovu bych si tento krém nekoupila, ale rozhodně si chci koupit čistící pěnu z řady Super Aqua.

Balení se mi líbí a vyhovuje mi. Obsah je 200 ml a vzhledem k tomu, že k čištění pleti potřebujete opravdu kapičku, tak vám vystačí na dlouho :). 

Zkoušela jsem se tímto krémem i odlíčit a co se týká zbytku make-upu, tak ho odstraní, ale jen pokud následně krém odstraňujete houbičkou, jinak mi všechno zcela pryč nedal. 



Konzistence je vyloženě krémová, není ani moc hutná, ani moc tekutá. Neroztéká se. 








Cena je 271,- Kč a koupit ho můžete zde

Zkoušeli jste něco z přípravku Missha, co byste mohli doporučit? 

A.

Komentáře