Locia NailPolish Remover

Tak jsem tak jednou brouzdala po eBay a narazila jsem na tyto polštářky napuštěné odlakovačem. Vybrala jsem si vůni zeleného jablka a přihodila do košíku. Mám ubrousky napuštěné odlakovačem z Rossmanna, ale tohle mi přišlo zajímavé.

Jak ubrousky, tak tyhle polštářky jsou praktické na cesty. Já mám takový ubrousek v kosmetické taštičce, nesnáším oloupaný lak, tak se tomu snažím předcházet.

Tyhle odlakovací polštářky opravdu moc příjemně voní, fakt tam to zelené jablko cítím. Když jsem začala odlakovávat, tak mě hodně překvapilo, kolik jeden polštářek obsahoval oleje, který mi zůstal na nehtech. Jenže po chvíli kamsi zmizel a nehty byly nepěkné, stejně jako po klasickém odlakovači. Takže žádný zázrak se nekonal. Je to opravdu jen náhrada ubrousku, ale nic víc. Alespoň že to má pěknou vůni.

Zaplatila jsem za to asi 30,- Kč a najdete to, když to vyhledávače zadáte "nail polish remover".






Máte zkušenosti s podobnými polštářky nebo ubrousky?

A.

Komentáře

Okomentovat