Budu se vdávat - svatební dort!

Svatební dort. Toto je položka, kterou nehrotím prakticky vůbec. Přijde mi, že svatební dort se řeší víc než je třeba. Mně osobně se LÍBÍ dorty hezky nazdobené, s marcipánem, ale já marcipán NEMÁM ráda, takže u mě asi marcipán nebude . Já chci svatební dort pro potěšení nás, manželů, ne pro potěšení ostatních. Když jsem se bavila i s ředitelem hotelu, kde budeme pořádat svatbu, tak mi na férovku řekl, že většinou hodně z dortu zůstane, protože po tom všem jídle ho skoro nikdo nejí a v létě na něj ani není taková chuť. Zvažte taky chutně pozvaných. U mě na svatbě bude spousta lidí, co dá přednost vepříku z grilu než dortu. Dále berte v potaz to, že jakmile řeknete v cukrárně, že je dort SVATEBNÍ, tak na něj okamžitě dostanete SVATEBNÍ přirážku, naprosto bezdůvodně..oni narozeninový dort budou dělat stejně dlouho a bude je stát stejně… 


zdroj

Některé cukrárny pořádají svatební víkendy, zadejte si to do googlu a vyhledejte. My jsme na jednom takovém víkendu byli. Spočívá to v tom, že přijdete, oni vám na tácku dají dorty a koláčky a vy ochutnáváte a vybíráte. Když jsme se s paní bavili o dortu, tak nám řekla, že námi vybrat dort nás vyjde tak na 6-8 tisíc :D Šílenost. Pak jsme šli do cukrárny, kde jsme ten dort ukázali, řekli jsme, že by nám stačil NAROZENINOVÝ a najednou to šlo i za 3 tisíce :) Vždyť i narozeninový dort vám udělají BÍLÝ :). 


My chceme dort naprosto jednoduchý, bílý krém, nedbalý, nějaké kytky do toho :). Dort je prostě kvůli fotce, kvůli pár minutám, jakmile ho nařízneme, tak v tu chvíli z toho bude naprosto obyčejný dort :). Naplň jsme vybrali lehoučkou, jemný krém, aby se to v létě dalo jíst :). 

Pro cca 40 lidí nám bylo doporučeno udělat tři menší patra, ne dvě, aby patra nebyla moc placatá a dort nevzhledný :)


zdroj

Máte svůj vysněný dort? :)

A.

Komentáře

  1. my budem nejspíš jednou vybírat odsud http://www.ollies.cz/svatebni-dorty/ , líbí se mi třeba zrovna hned ten první :) jen budem muset vybojovat, ať to není z fondánu, ale marcipánu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, to je hezký :) Ale pořád mi to přijde drahý.. 20 porcí od 2750... takže 40 je dvojnásobek.. :( Já prostě za dort víc jak 3000,- dávat nechci...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty inspirační fotky jsou něco, co bych si představovala jednou já :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat