Budu se vdávat - myslete na sebe!

Myslete na sebe a objednejte se předem na manikúru, pedikúru, depilaci/epilaci, ke kadeřníkovi, na kosmetiku atd. Ono totiž pár dnů předem vaše oblíbená manikérka může mít obsazeno a pak budete mít smůlu :(.


zdroj

Najděte si kadeřnici, která vám bude dělat účes. Účes doporučuju vymýšlet až PO vybrání šatů (nebo hned zkoušejte více variant). Záleží, zda třeba budete mít šaty s ramínky/se zdobením přes rameno/korzet bez ramínek atd. Účes by měl šaty doplňovat :) Já už jsem byla na třech zkouškách účesu. Vzhledem k tomu, že mám svatbu v létě, tak zkouším i varianty větší/menší zima, tj. více/méně rozpuštěné vlasy :). Účesy hledám na Pinterestu a pak je posílám/ukazuju kadeřnici :) Nyní už mám definitivně rozhodnuto a účes se dá během pár minut upravit z "teplejší" varianty na "chladnější".


zdroj
Dobře si promyslete, zda se namalujete sami nebo se necháte namalovat. Já zatím volím variantu namalovat se sama. Z jednoho prostého důvodu, vždycky, když mě namaloval někdo, tak jsem si prostě nepřipadala jako JÁ. A na svatbě mi to přijde hodně důležité. Buďte svá. Ano, pokud se normálně nelíčíte vůbec, tak se naličte decentně a pokud jste zvyklí líčit se víc, tak to tak udělejte i na svatbu. Zvažte voděodolné líčení, pokud jste dost citlivé , abyste potom nebyly na vlastní svatbě za pandu :D. Je pravda, že jsem někoho oslovila, jestli by mě nenalíčil, ale dotyčná nemá ten den čas, takže se opravdu namaluju sama. 


zdroj
Co se týká manikúry/pedikúry, tak se zase rozhodněte podle sebe, v čem se budete cítit dobře. Já miluju rudý lak na nehty, ale na svatbu si ho dávat nechci :D Chvíli jsem zvažovala francouzskou manikúru, ale přijde mi, že ji má na svatbě naprosto každý, takže já jsem se rozhodla pro světlý lak - nějaký "mlíčňák". A protože jsem o tom začala přemýšlet teď, tak jsem vyzkoušela metodu shellac. K této variantě se přikláním, protože mám strach z toho, že když si dám jen klasický lak a v den D ráno se mi lak třeba odloupne, tak zešílím :D Já mám ráda nalakované nehty, ale nesnáším ten proces :D Nesnáším to schnutí a nesnáším tu bezmoc, když nehty ještě nejsou suché. Tady jsem je vyzkoušela v rudé  :)




Co se týká epilace/depilace, tak to prostě bude řešit jako obvykle - doma. Pokud jste zvyklá chodit do salonu, objednejte se určitě předem. A neobjednávejte se den předem, udělejte to alespoň 2 dny předem, abyste případně předešly červené vyrážce, pokud třeba bude vedro.

Nezapomněla jsem na něco? :)

A.

Komentáře