Bábovka s tvarohovou náplní

Recept na tuto bábovku jsem našla v kuchařce Albert a už jsem ji dělala dvakrát, pokaždé s jinou náplní. Jsem si jistá, že tuto bábovku ještě dělat budu, protože díky náplní je krásně vláčná a zatím všem moc chutnala. 

Na těsto potřebujeme: 

3 vejce
150 krupicového cukru (já dávám část třtinového nebo dávám cukr moučku)
60 ml slunečnicového oleje
100 ml mléka (když jsem dala víc tvarohu, tak jsem mléko vynechala)
300 g polohrubé mouky
2 lžíce holandského kakaa
1 prášek do pečiva
máslo na vymazání formy na bábovku (já mám silikonovou, tak nic nedělám)




Na tvarohovou náplň:

500 g polotučného tvarohu (já mám doma většinou odtučněný)
1 žloutek (takže bílek většinou dám do těsta :D)
- dále se to liší podle toho, jakou náplň chcete, podle originálního receptu je: 
4 lžíce moučkového cukru 
1 vanilkový cukr
1 vanilkový puding
100-150 ml mléka
- minule jsem udělala tvarohovo-jahodovou náplň, takže jsem místo cukru a pudingu prostě rozmixovala jahody do tvarohu, jahody jsem den před tím naložila do cukru, nic víc jsem nepřidávala. 

Nejdříve udělejte tvarohovou náplň (prostě vše smíchejte). 



Pak těsto. Vyšlehejte vajíčka s cukrem, přidejte olej, mléko a mouku, kterou před tím promíchejte s kakaem a práškem do pečiva. 




Hotovo. 

Do formy na bábovku na dno dejte tak 1/3 těsta, na to polovinu tvarohové směsi, tak to 2/3 těsta, na to zase tvarohovou směs a zalijte to zbytkem těsta. 





Pečte při 180 stupních cca 40 min. 





Máte rádi bábovky? Máte nějaký osvědčený recept? 

A.

Komentáře

  1. No ňam, to budu muset vyzkoušet!;) Albert magazíny a kuchařky jsou boží, mám hrozně ráda Ditu P.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, skvělý recept :)

      A.

      Vymazat

Okomentovat