Ze života :)

Přítel koupil Dostihy a sázky, které jsem nikdy nehrála :D (já jsem byla Monopolová :D), takže máme další večerní zábavu :)







Poprvé jsem dělala bramborové knedlíky plněné uzeným pro přítele podle Vaňka a docela se povedly :) Určitě bude recept :)



Některá rána v práci jsou otřesná, tak proč si je nezpříjemnit?



Tenhle obrázek mi těžce připomíná mě, když jsem byla na střední :D


Procházka v Praze vždy zvedne náladu :)


Na Smíchově je už také otevřený H&M home, ale pořád jsem tam ještě nic nekoupila :))


Taky hrajete PixWords? :)


Jarní obědy 




Překvapivě dobrá tofu paštika z nového Brandnooz boxu


Plnili jsme s přítelem předmanželské povinnosti a vypravili se na ochutnávku svatebních dortů




Jak si zpříjemňujete pracovní/studijní dny vy?

A.

Komentáře

  1. dostihy jsem pěkně dlouho nehrála:D trávili jsme s nimi dětství :)
    knedlíky jsem dělala jen tvarohový a rittersportky jsou nejnej:P paštiky jsou supr, ikdyž smíchaniny všehomožnýho:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jako tyhle paštiky mi nepřijdou tak špatné.. respektive nejsem žádný znalec, ale ve zdravé výživě ti zrovna největší hnusy neprodaj, alespoň mně to tak přijde..

      tvarohový knedlíky jsem naopak ještě nedělala :) ale asi brzy budu :))

      Vymazat
  2. Dostihy a sázky zbožnuju :) a ta fotka svatebního dortu je krásná!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat