Náš velký kup :)

Už minulý rok jsem příteli říkala, že by nebylo k zahození si pořídit kolečkové brusle. Přijde mi, že je to sport, co můžeme dělat spolu, mě osobně dost baví, ale dlouho už jsem na bruslích nestála. 
Svoje první brusle jsem dostala asi v devíti (?) letech, takže jsem zjistila, že mě dost tlačí, protože jsem měla nohu asi 35,5 :). Ségry brusle mi jsou zase velké (to bude asi 37), což je taky dost blbý. Tak jsem se rozhodla, že si pořídíme nové. Jako malá jsem měla Rollerblade a i dnes si myslím, že je to nejlepší společnost, u které si koupit brusle (a dneska mi to potvrdil i pan prodavač), protože ostatní značky (Fila atd.), co prodávají brusle, prodávají i další věci (oblečení, sportovní vybavení atd.), Rollerblade se ale opravdu zaměřuje jen na in-liny, takže si myslím, že se v tom opravdu vyznají. 




Definitivní rozhodnutí si koupit brusle padlo před pár dny (to ještě nebylo tak hnusně :(). Načasování bylo perfektní, protože jsme zjistili, že právě teď se vyprodávají staré kolekce. My jsme ty svoje koupili se slevou 43%, což na Rollerblade je hodně slušný. 



Ano, prodavač nám říkal, že potom jsou i lepší, ale jsou to třeba ty, ve kterých trénuje Sábliková v létě :D, a to my opravdu na ježdění v parku nepotřebujeme :). 

Až si půjdete vybírat brusle, vybírejte i podle velikosti koleček, čím větší kolečka, tím rychleji pojedete. Kolečka oba máme o velikosti 84 mm s tvrdostí 84 A s ložisky SG7 s hliníkovým rámem (mně to nic moc neříká, ale třeba někomu ano :))



Moje brusle: http://www.sportisimo.cz/rollerblade/sirio-xr-84-w/39608/
Přítelovy brusle: http://www.sportisimo.cz/rollerblade/sirio-xr-84/39607/

První projížďka už proběhla a byla moc fajn :) Už se těšíme na delší trať :)




Co vy a in-liny? Děláte s přítelem nějaký společný sport?

A. 

Komentáře

  1. my děláme s přítelem společně spoustu sportů, zejména těch outdoorových (ale přítel si to vždycky dělá těžší - když běháme, uběhne nějaké to kolečko navíc, když jedeme na kole, tak jede vedle mě v horším terénu a tak :D)...ale na brusle jsme se nedostali od té doby, co jsme se přestěhovali, tady je na to úplně nevhodný terén, tak zůstaly brusle u rodičů a tam jsme prostě ještě nevyrazili, ale třeba se někdy čas najde :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že teď je ještě na nějakých místech štěrk, tak je to takový blbý :( ale brusle mi přijdou i fajn v tom, že je můžeš hodit do kufru auta a někam jet :)

      Vymazat
  2. Já brusle přímo miluju a ty tyhle jsou fakt krásný.Většinou jezdím se ségrou někam na nějakou tu cyklostezku,protože bohužel u nás se moc jezdit nedá :-(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat