Můj nákup na www.missha.cz :)

Dlouho jsem se chystala do krámku Missha v Praze, ale prostě tam nějak nemám cestu a když už jsem měla, tak nebyl čas, takže jsem se rozhodla pro on-line nákup, navíc jsem si vzpomněla, že z MisshaBoxu mám slevový kupón, takže jsem ho využila. 

Se značkou Missha mám prozatím jen dobré zkušenosti, takže ráda od nich zkouším nové věci. 

Co všechno jsem si koupila?




Při objednávce nad 500,- byl dárek kosmetická taštička Missha a musím říct, že se jim opravdu povedla + k tomu bylo malé zrcátko :). Překvapilo mě, že taštička byla krásně zabalená v dust bagu :)








Vzhledem k tomu, že minulý víkend (když jsem to kupovala) probíhala akce na některé výrobky, tak jsem ji ráda využila a koupila si Missha Flower Bouquet Maylily Cleansing Cream - je to krém na odstranění make-upu, náááádherně voní a ještě lépe odličuje, určitě bude brzy recenze!!! Jsem nadšená!!



Dále jsem si objednala Super Aqua Moisture Deep Cleansing Cream - čistící krém na obličej. Mám ho ve sprše a už testuju. 



Dvoufázový odličovač na oči Missha The Style Green Tea Lip & Eye Makeup Remover - s extraktem zeleného čaje. Určitě taky bude recenze. 



Do košíku jsem přihodila ještě plátýnkovou masku, protože byla akce 1+1 a pro dorovnání ceny jsem ještě objednala masku s obsahem kaviáru a 24K zlata mámě (ale ta na fotce není...) a Konjac puff :) Většinou jim sundávám masky nebo čistící přípravky. 




Už jste si něco objednávaly na www.missha.cz? Máte od nich nějaké vyzkoušené výrobky, které mi můžete doporučit? 

A.

Komentáře

  1. Taky mám jen dobré zkušenosti s Missha, nejraději bych si něco objednala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už bych si zase taky nejraději něco objednala :) Moc mě lákala rtěnka, moooc se mi totiž líbí obal, ale chtěla bych si ty odstíny přece jen alespoň na ruce vyzkoušet, tak doufám, že se někdy dostanu do jejich krámku! :)

      A.

      Vymazat
  2. z webu jsem neobjednávala, spíš si zajdu do obchůdku v Praze. měla jsem od nich jeden box a zkoušela jse pár BB, ale nic mě vyloženě neohromilo. jsem zvědavá na ten odličovač! a taštička je naprosto úžasná <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě napíšu recenzi :) zatím testuju :)

      Vymazat
  3. už dlho si chcem objednať bb krém a asi tak učiním :)

    pozývam ťa ku mne na Ga :)
    http://mimslady.blogspot.sk/2014/03/girly-spring-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. BB krém od nich mám a je skvělý!

      Díky :)

      Vymazat

Okomentovat