Kuře s olivami a kuskusem

Vzhledem k tomu, že "krabičkuju" a beru si jídlo do práce, tak když se mi opravdu nechce vařit, udělám jen něco jednoduchého, hlavně abych na další den měla nějaký oběd. 
Před nedávnem jsem v DM koupila rajčatovou omáčku a nějak jsem si ani nevšimla, že je s olivami. Tak jsem se rozhodla do té omáčky přidat další rajčatový protlak a černé olivy bez pecky. 
Kuřecí stehna jsem dala do pekáčku, dala na ně omáčku a dala na 175 stupňů do trouby cca na 40 minut (nevím, kolik naprosto přesně, protože takhle obvykle vařím později večer, takže potom prostě vypnu troubu a pekáček nechám vevnitř přes noc). Ještě abych nezapomněla, prvních 25 minut jsem pekla s poklicí, pak jsem ji sundala. 

Chuť je neobvyklá, ale moc dobrá, nějak mě před tím nikdy nenapadlo dát do omáčky olivy :) 










K obědu jsem k stehnu udělala kus kus a zamíchala ho s omáčkou z kuřete. K tomu jsem si udělala salátek a věřte nevěřte, tohle jsem jedla 3 dny a moooc mi to chutnalo :)



A.

Komentáře