Jak si stáhnout video z YouTube? Lehce!

Delší dobu jsem hledala ideální program, který mi umožní stáhnout videa z youtube do počítače a případně přehodí videa na hudbu. A našla jsem :)

Program se jmenuje YTD Video Downloader a stáhnout si ho můžete zde. Já mám tu free verzi a jsem spokojená :) 


Stačí, když si zkopírujete odkaz na YouTube a zapnete YTD Video Downloader, je to propojené, takže jakmile kliknete na "stáhnout", tak se tam ten odkaz hned objeví. Po stažení, pokud chcete například z videa udělat hudbu, tak dejte "převod", vyberte video a budete z toho mít hudební soubor :) Jednoduché a prosté :)


Já jsem si takhle teď stahovala spoustu workoutů na cvičení, abych si to mohla pohodlně pouštět z flashky a nebýt odkázána na internet (cvičím v obýváku, kde mi občas vypadne signál, a to je fakt k naštvání!!). 

A. 

Komentáře